مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: باتوجه به برف و کولاک شدید در جاده‌های کوهستانی، تاکنون ۱۰۸ نفر در راه مانده ناشی از برف و کولاک توسط امدادگران هلال احمر امدادرسانی شدند.
کد خبر: ۱۱۵۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴ 03 February 2024

به گزارش تابناک گلستان، قاسم غریب آبادی با اشاره به آماده باش نیروهای عملیاتی برای پوشش حوادث برف و کولاک از روز پنجشنبه اظهارکرد: برف و کولاک در محورهای کوهستانی و برف‌گیر استان برخی از هموطنان که در حال تردد در این جاده ها بودند را تحت تاثیر قرار داده است.

وی تصریح کرد: با اعزام نیروهای عملیاتی هلال احمر، تا کنون ۱۰۸ نفر در جاده های برفی استان امدادرسانی و ۳۰ خودرو از برف رهاسازی شدند. همچنین بسته غذایی ۲۴ ساعته بر حسب نیاز میان افراد تحت تاثیر توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطر نشان کرد: برف در تمامی محورهای کوهستانی گلستان در حال باریدن است و عملیات نجاتگران در برف و کولاک ادامه دارد. 

وی ادامه داد: نجاتگران تیم واکنش سریع مرکز استان و شهرستان های کردکوی، گرگان، علی آباد کتول، آزادشهر و رامیان، مینودشت و گالیکش مشغول امدادرسانی به هموطنان هستند.

غریب‌آبادی گفت: از هموطنان تقاضا می‌شود از ترددهای غیرضروری در جاده های کوهستانی و برفگیر پرهیز کنند و در صورت نیاز با سوخت کامل خودرو و مجهز به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی مثل پتو تردد کنند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار