استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : تا پایان آذرماه ۱۴۰۲ استان ایلام رتبه‌ نخست کشور از نظر پرداخت تسهیلات ازدواج به نسبت متقاضیان در کشور را به خود اختصاص داده و تسهیلات به ۸۰ درصد متقاضیان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۵۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 06 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا اظهار داشت : در بحث ازدواج، همه‌ مدیران و مردم برای فرهنگ‌سازی فرزندآوری بکوشند، بسترها و مشوق‌های لازم برای فرزندآوری در استان نیز فراهم شود و همچنین رسانه‌ها و اهالی قلم و فرهنگ و صاحبان تریبون، مشوق‌های ازدواج را بیان کنند.

وی مطرح کرد : نقش مشاورین در کاهش میزان طلاق بسیار موثر است.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد : فرمانداران نسبت به تشکیل جلسات در خصوص حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اقدام کنند و فرمانداری‌هایی که جلسات آن کمتر از حد نصاب است جلسات را طبق زمان‌بندی برگزار و گزارش آن را به اداره‌کل بانوان استانداری ارسال کنند.

وی ادامه داد : دستگاه‌های عضو ستاد استانی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در خصوص کاهش طلاق و افزایش ازدواج و فرزندآوری و هم‌چنین کاهش تجرد اقدام کنند و اقدامات و گزارشات را مستمر به دبیرخانه‌ی ستاد ارسال کنند.

بهام نیا افزود : مدیران در ایجاد مهدکودک و اتاق مادر در ادارات اهتمام داشته باشد که در این صورت بهره‌وری کار بالا می‌رود و سرمایه‌گذاری برای نسل جدیدی است که هوشمندانه باید این کشور را مدیریت کنند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار