مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان عنوان کرد
کد خبر: ۱۱۵۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ 08 February 2024

مجتبی شکوری در گفت وگو با خبرنگارتابناک گیلان، با بیان این که استان گیلان دارای ۱۳۰ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و ۱۰۰ جایگاه است اظهار کرد: ۱۹۰۰ ناظر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گیلان به صورت هفتگی و ماهانه کنترل و استانداردسازی جایگاه ها را بر عهده دارند.

وی از اجرای موافقت اصولی برای راه اندازی ۱۴ جایگاه جدید در سطح استان خبر داد و بیان کرد: تا سال آینده ۶ جایگاه دیگر به ظرفیت استان افزوده می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان در ادامه از توزیع بالغ بر ۵۷ میلیون لیتر نفت سفید در استان طی امسال خبر داد و تصریح کرد: از نفت سفید در بخش های کشاورزی(پمپ آب)، صنایع، اصناف و خانوار استفاده می شود که حدود ۲۰ میلیون لیتر فقط مربوط به بخش خانوار است؛ همچنین ۳۴ میلیون لیتر را برای نیروگاه ها توزیع کردیم.

شکوری با اشاره به کاهش مصرف نفت سفید در استان با توجه به توسعه گازرسانی، خاطرنشان کرد: سهمیه ماهانه سفید و گاز مایع به صورت الکترونیکی و از طریق کارت بانکی شارژ می شود.

وی از تخصیص سهمیه فوق العاده نفت سفید برای مناطق صعب العبور به دنبال برودت هوا خبر داد و یادآور شد: هر خانوار مناطق عادی ۱۶۸۰ لیتر و هر خانوار مناطق صعب العبور ۲۱۰۰ لیتر سهمیه نفت سفید دارد؛ گروه های فصلی نیز سهمیه ۶۰۰ لیتری دریافت می کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان با اشاره به فعالیت ۶ مورد تاسیسات گاز مایع و ۲۱ مورد تاسیسات مردمی با بیش از ۲۰۰ عامل توزیع، تاکید کرد: امسال ۲۲ هزار و ۷۰۰ تن گاز مایع توزیع کردیم.

وی اضافه کرد: سهمیه هر خانوار در ماه چهار کپسول گاز مایع است که به نرخ یارانه ای هر کپسول ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان در کارت بانکی شارژ می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار