زنجان مدیر منطقه شمال‌غرب از انتقال بیش از ۱۰ میلیارد لیتر انواع فرآورده‌های نفتی و نفت خام در ده ماهه سال‌جاری در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴ 13 February 2024

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالغرب، علی جعفر آقایی اظهار کرد: طی ۱۰ ماهه سال‌جاری به میزان ۵ میلیارد و ۴۲۵ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی و ۴ میلیارد و ۷۱۵ میلیون لیتر نفت خام توسط این منطقه منتقل شده است.

وی افزود: این حجم از انتقال در مسافتی به طول ۲۱۰۰ کیلومتر در پهنای شش استان شمالغرب کشور که شامل البرز، زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل است.

جعفرآقایی گفت: طی بازه زمانی ۱۰ ماهه سال‌جاری تاکنون به میزان بیش از ۴۹۸ میلیون لیتر سوخت مایع تحویل سه نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه، سبلان اردبیل و سلطانیه زنجان شده است.

مدیر منطقه شمال‌غرب با اشاره به پروژه‌های فعال در این منطقه، گفت: تعدادی از این پروژه‌ها تحویل موقت شده‌اند که از اقدامات پر اهمیت صورت گرفته، تعمیر نقاط خوردگی در مسیرهای خطوط انتقال و نصب الکتروپمپ جدید در مرکز انتقال نفت ابهر که بدین ترتیب ۴ مرکز انتقال نفت فرآورده ری - تبریز به الکتروپمپ به عنوان پشتیبان تجهیز شده را می‌توان نام برد.

وی در خصوص تسطیح مسیر خطوط نیز گفت: ۲۸۳ کیلومتر از مسیر خطوط انتقال منطقه شمال‌غرب طی سال‌جاری تسطیح شده‌اند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار