مدیر عامل شرکت آبفای کردستان گفت: ۲۱ هزار و ۶۲۹ نفر در روستاهای استان در قالب پروژه‌های دهه فجر با هزینه ۳۸۵ میلیارد ریال از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی به صورت پایدار برخوردار شدند.
کد خبر: ۱۱۵۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸ 13 February 2024

به گزارش تابناک کردستان، محمد فرهاد امروز سه شنبه ۲۴ بهمن در جمع خبرنگاران، با بیان این مطلب اظهار کرد: در شهرستان بیجار پروژه آبرسانی به روستا‌های چنگیز قلعه و صلوات آباد به بهره برداری رسید که طی آن ۵۶۰۰ متر خط انتقال آب، ۲ باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۳ لیتر بر ثانیه، ۴ باب حوضچه شیرآلات اجرا شده است.

وی افزود: در شهرستان بانه پروژه آبرسانی به روستای خوری آباد با هدف تأمین آب این روستای ۶۱۵ نفری افتتاح شد که در این پروژه ۳۰۰ متر شبکه آب و احداث مخزن ۲۰۰ مترمکعبی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان بیان کرد: دیگر پروژه‌ای که در این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت آبرسانی به روستای، ولی آباد با هدف تأمین آب این روستای ۲۸۰ نفری بود که در این پروژه ۸ کیلومتر خط انتقال آب و احداث مخزن ۸۰ مترمکعبی انجام شده است.

فرهاد تصریح کرد: در شهرستان سروآباد پروژه آبرسانی به شهر سروآباد و روستای ترخان آباد، با اجرای یک باب مخزن یکهزار مترمکعبی، ۲ واحد ایستگاه پمپاژ و ۴ کیلومتر خط انتقال طی دهه فجر به بهره برداری رسید.

وی افزود: دهه فجر امسال ۴ پروژه آبرسانی روستا‌های شهرستان سنندج به بهره برداری رسید که طی آن بیش از ۱۴ کیلومتر شبکه و خط انتقال آب و ۵ باب مخزن اجرا شد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار