عملیات تعمیرات خط لوله گاز در بروجن آغاز شده است و در منطقه صفا شهر استان فارس هم آتش در حال کنترل شدن است.
کد خبر: ۱۱۵۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ 14 February 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی و به نقل از ایسنا، حوالی ساعت یک بامداد امروز (چهارشنبه، ۲۵ بهمن‌ماه) انفجار در خط لوله گاز سراسری در دو استان چهارمحال و بختیاری و فارس اتفاق افتاده و در همان ساعات اولیه وقوع حادثه تیم‌های امدادی و عملیاتی شرکت ملی گاز ایران به‌منظور اجرای تدابیر ایمنی و عملیات تعمیرات خط به محل حادثه اعزام شدند.

در این باره سعید عقلی - مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران - با بیان این‌که عملیات تعمیرات خط لوله گاز در بروجن آغاز شده و در حال حفاری و انجام مراحل مختلف تعمیرات اساسی خط هستیم، اظهار کرد: در منطقه صفاشهر استان فارس هنوز در حال کنترل آتش در این منطقه هستیم.

بیشتر بخوانید:

مشکلات پیش آمده برای خط لوله سراسری گاز در حال مدیریت است

وی که در گفت‌وگویی تلویزیونی صحبت می‌کرد اضافه کرد: با توجه به سایز بالاتر خط در این منطقه و میزان حجم بالاتر، انجام کار زمان‌بر است و به همین دلیل از همه هموطنان و خصوصا همه افرادی که در این منطقه رفت و آمد دارند، خواهشمندیم همکاری لازم را با عوامل انتظامی و همکاران شرکت ملی گاز که در حال تامین لوازم لازم برای انجام کار در منطقه هستند، داشته باشند تا بتوانیم این خط را تعمیر کنیم و عملیات تزریق گاز در این خطوط فعال شود.

به گفته وی، در بخش‌های کوچکی که در این مناطق فاقد گاز هستند، با تامین سوخت مایع کار آن‌ها پیش می‌رود، اما در تلاشیم تا از گاز طبیعی در اسرع وقت استفاده کنیم.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار