مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با اعیاد با سعادت شعبانیه، در قالب طرح دختران ماه، جشن تکلیف ۳۵۰ نفر از دختران تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل در نمایشگاه قرآن کریم برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 20 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، امروز یکم اسفند در آیین جشن تکلیف دختران خانواده‌های کمیته امداد استان اردبیل که در نمایشگاه قرآن کریم در محل مصلی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم در قالب جشن عبادت دختران ماه، برای ۳۵۰ نفر از دختران ۹ ساله برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با برپایی نمایشگاه قرآن و در محل مصلی اردبیل شاهد برگزاری جشن تکلیف برای ۳۵۰ نفر از دختران تحت حمایت هستیم، بیان کرد: در قالب طرح دختران ماه و با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد، جشن تکلیف این دختران برگزار شد.

حسین‌نژاد اعلام کرد: در این مراسم، برای ۳۵۰ نفر از دختران نو تکلیف، چادر، جانماز و بسته فرهنگی مناسب تهیه و با همکاری آستان قدس رضوی در بین آنها توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: برگزاری جشن تکلیف، فرصتی است تا زمینه ارتقای فکری و معنوی دختران، در آستانه ورود به سن تکلیف فراهم شود.

وی بیان کرد: طرح دختران  ماه در زمره مهم‌ترین طرح‌های کمیته امداد برای دختران تازه به سن تکلیف رسیده است که با برگزاری برنامه‌های متنوع سعی در شادابی و نشاط هرچه بیشتر فرزندان تازه به سن تکلیف رسیده داریم.

حسین‌نژاد افزود: همچنین در این جشن، بسته‌های فرهنگی و آموزشی مناسب تدارک دیده بودیم که در بین آنها توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: علاوه بر برگزاری چنین برنامه‌هایی، مربیان و همکاران فرهنگی نیز تلاش می‌کنند تا با بهره‌گیری از ظرفیت مربیان، آموزش‌های لازم را در جهت اصلاح قرائت، احکام و نحوه اقامه نماز به دختران نو مکلف بیاموزند.

برگزاری مسابقه قرآنی، اجرای سرود، برنامه‌های شاد عروسکی و اهدای جوایز از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار