مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از گازرسانی به روستای هجیج و شش روستای دیگر شهرستان پاوه خبر داد و گفت: گازرسانی به شهر ازگله نیز هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۵۵۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹ 21 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا ناصر حسینی با بیان اینکه امروز (دوم اسفند) و در جریان سفر استاندار به پاوه گازرسانی به هفت روستای این شهرستان افتتاح شد، افزود: این روستاها شامل هجیج و شش روستای دیگر با ۴۶۸ خانوار جمعیت بود.

وی اعتباری که برای گازرسانی به این روستاها هزینه شده را نیز بالغ بر ۷۶۵ میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: پروژه گازرسانی به این روستاها در سال جاری آغاز شده بود.

به گفته این مسئول، در حال حاضر ۹۸ درصد مردم شهرستان پاه از نعمت گاز بهره‌مند هستند و به زودی پاوه از نظر گازرسانی، شهرستان سبز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تاکید کرد: با احتساب گازرسانی به این روستاها، مجموع روستاهای دارای گاز استان به ۲۰۲۱ روستا رسیده است.

حسینی از احتمال افتتاح گازرسانی به تعدادی از روستاهای سرفیروزآباد کرمانشاه در ایام باقیمانده تا پایان سال نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: هفته آینده گازرسانی به شهر ازگله نیز افتتاح خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار