مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان خبر داد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان گفت: طی ۱۱ ماهه سال جاری بیش از ۶۱ میلیون لیتر نفت سفید در سطح استان گیلان توزیع شد.
کد خبر: ۱۱۵۶۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳ 28 February 2024

مجتبی شکوری در گفت وگو با خبرنگارتابناک گیلان، از توزیع ۶۱ میلیون و ۷۵۸ هزار و ۱۰۰ لیتر نفت سفید در سطح استان گیلان طی ۱۱ ماهه امسال خبر داد و اظهار کرد: از این مقدار نفت سفید توزیع شده، ۲۳ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۰۰ لیتر توسط خانوارها و مابقی در بخش های صنایع، کشاورزی و... به مصرف رسیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گیلان همچنین توزیع نفت سفید خانوار را مختص دو بخش عادی و صعب العبور دانست و گفت: ۱۸ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۲۰۰ لیتر نفت سفید به مصرف خانوار مناطق عادی و چهار میلیون و ۶۴۶ هزار و ۱۰۰ لیتر به مناطق صعب العبور اختصاص یافت.

وی عنوان کرد: این میزان توزیع نفت سفید از ابتدای سال تاکنون در قالب ۹ فقره کالابرگ ۲۱۰ لیتری برای خانوارهای عادی، ۱۱ فقره کالابرگ ۲۱۰ لیتری برای خانوارهای صعب العبور و سه فقره کالابرگ ۲۱۰ لیتری برای ساکنین مناطق فصلی انجام شده است.

شکوری همچنین از اعلام سهمیه فوق العاده نفت سفید برای اسفندماه خبر داد و بیان کرد: این سهمیه برای خانوارهای مناطق فاقد گاز طبیعی و سخت گذر استان اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: سهمیه مذکور برای خانوارهای یک تا هفت نفره مناطق عادی و صعب العبور به میزان ۲۱۰ لیتر و همچنین برای خانوارهای ساکن مناطق فصلی برای فصل زمستان ۲۱۰ لیتر می باشد که در کارت های الکترونیکی بانکی سرپرست هر خانوار شارژ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار