۳ دیدار معوقه جام حذفی فوتبال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال انجام شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶ 04 March 2024

به گزارش تابناک قزوین، در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال سه دیدار به تعویق افتاده بود که امروز (دوشنبه) برگزار شد. پس از برگزاری این سه دیدار سپاهان، مس رفسنجان و پرسپولیس به یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کردند و استقلال از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. نتایج این سه دیدار به شرح زیر است:

مس رفسنجان ۲ - صفر استقلال (نتیجه نهایی)
گل‌ها: محمد مهدی محبی در دقیقه ۲۴ و منتظر محمد در دقیقه ۶۷

شرح گل‌ها: روی حرکت ترکیبی و نفوذ سعید واسعی، او یک پاس کات بک به مقابل دروازه استقلال فرستاد و مهدی محبی دروازه حسین حسینی را باز کرد. (گل اول مس رفسنجان)

روی نفوذ منتظر محمد از پشت مدافعان استقلال، این بازیکن با ضربه‌ای چیپ و فنی توپ را از بالای سر حسینی وارد دروازه استقلال کرد. نکته جالب توجه درباره گل‌زنی محمد این است که او به عنوان بازیکن استقلال به صورت قرضی در مس رفسنجان حضور دارد. (گل دوم مس رفسنجان)

سپاهان ۳ - صفر شمس‌آذر (نتیجه نهایی)
گل‌ها: رضا اسدی در دقیقه ۲۴ و امید نورافکن در دقیقه ۵۷ و رضا شکاری در دقیقه ۷۰

شرح گل‌ها: رضا اسدی با قطع شوت بازیکن خودی در داخل محوطه جریمه شمس آذر، دروازه حریف را باز کرد. (گل اول سپاهان)

حرکت تمرین شده بازیکنان سپاهان و ارسال زمینی کرنر به پشت محوطه جریمه برای امید نورافکن با شوت سرکش او ادامه پیدا کرد تا دروازه شمس آذر برای بار دوم باز شود. (گل دوم سپاهان)

اعرابی با حرکت از جناح راست توپ را به رضا شکاری رساند و او در شرایطی که پشت به دروازه بود، با شوتی محکم به زاویه مخالف دروازه شمس آذر را برای بار سوم باز کرد. (گل سوم سپاهان)

پرسپولیس ۳ - صفر نفت و گاز گچساران (نتیجه نهایی)
گل‌ها: مهدی ترابی در دقیقه ۳۸ و دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه ۴۷ و عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۵۴

شرح گل‌ها: ارسال بلند مهدی ترابی از جناح چپ بدون این که به بازیکنی از پرسپولیس برخورد کند، وارد دروازه نفت و گاز گچساران شد. (گل اول پرسپولیس)

ارسال دانیال اسماعیلی‌فر از جناح راست با عبور از بالای سر دروازه‌بان نفت و گاز گچساران وارد دروازه این تیم شد. (گل دوم پرسپولیس)

عیسی آل‌کثیر در شلوغی محوطه جریمه با اثرگذاری روی توپ سرگردان در داخل محوطه جریمه نفت و گاز گچساران، دروازه حریف را باز کرد. (گل سوم پرسپولیس)

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار