رئیس کمیته امداد شهرستان گرمی گفت: با اعطاء تسهیلات اشتغال و خودکفایی، ۳۱۵ نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان گرمی با درآمدزایی مناسب به اشتغال پایدار و استقلال اقتصادی دست یافتند.
کد خبر: ۱۱۵۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹ 11 March 2024

به گزارش تابناک اردبیل، اباذر همتی ۲۱ اسفند در دیدار با امام جمعه شهرستان گرمی که همزمان با سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: اصلی‌ترین برنامه کمیته امداد در بخش توانمندسازی خانواده‌ها متمرکز شده تا با پرداخت تسهیلات اشتغال، افراد دارای مهارت وارد چرخه کار و کسب درآمد شوند.

وی از همراهی یاوران امداد در ایجاد فرصت‌های اشتغال برای مددجویان قدردانی کرد و گفت: برای ۳۱۵ طرح اشتغال‌زایی، ۳۸۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده تا اشتغال مورد نظر محقق شود.

همتی افزود: در کنار بانک‌های عامل، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه از محل صندوق امداد ولایت نیز انجام شده تا خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد از این منابع کم بهره نیز استفاده کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان گرمی پرداختی این صندوق را ۱۹۸ مورد اعلام و اظهار کرد: مبلغ پرداختی از محل صندوق امداد ولایت ۳۷ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال بوده است.

همتی در ادامه سخنان خود بیان کرد: ۴۰۴۵ خانواده در شهرستان گرمی تحت حمایت کمیته امداد هستند و در سرفصل‌های مختلف به این خانواده‌ها مدد می‌رسانیم.

وی تعداد افراد تحت حمایت کمیته امداد شهرستان گرمی را نیز ۸۴۳۴ نفر اعلام کرد.

رئیس کمیته امداد شهرستان گرمی به سالگرد تاسیس کمیته امداد به عنوان نهاد یاریگر و حامی اقشار آسیب‌پذیر اشاره و اظ‌ها کرد: به برکت نفس قدسی امام راحل (ره) و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، کمیته امداد در مسیر حرکت خود شایسته عمل کرده و همواره سعی داشته تا حامی و همراه مظلومان، مستضعفان و گروه‌های آسیب‌پذیر باشد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار