مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کمیته امداد دهدشت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷ 17 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، صبح امروز و در ششمین روز از ماه مبارک رمضان، ۶۰۰ بسته معیشتی طی آیینی با حضور مدیر کل کمیته امداد استان، رئیس کمیته امداد دهدشت و مدیرعامل شرکت پتروپارس، بین مددجویان و خانواده‌های نیازمند کمیته امداد دهدشت توزیع شد.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اطعام نیازمندان در قالب غذای گرم، افطاری ساده و تهیه بسته‌های معیشتی با همراهی و کمک خیران نیکوکار است.

وی تصریح کرد: در همین راستا در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان توسط شرکت پتروپارس تهیه و بین نیازمندان اداره دهدشت توزیع شد.

مبشری بیان کرد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی و حبوبات به مناسبت ماه مبارک رمضان و سال نو به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد دهدشت اهدا شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی خیران نیکوکار در طرح‌ها و برنامه‌های کمیته امداد، گفت: خیران نیکوکار برای مشارکت در امر اطعام نیازمندان علاوه بر مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد #۰۷۴*۸۸۷۷* و یا شماره کارت مجازی۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ به نام کمیته امداد دفتر استان اهداء نمایند.

مبشری در ادامه اکرام ایتام را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان عنوان و تصریح کرد: خیران نیکوکار برای سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و یا با ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴ سرپرستی یک یا چند کودک یتیم و یا نیازمند را برعهده بگیرند.

توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان دهدشت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار