دادستان کرمانشاه خبر داد؛
دادستان کرمانشاه از فعالیت قضات کشیک در ایام عید نوروز در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲ 18 March 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، حمیدرضا کریمی صبح امروز (۲۸ اسفندماه) در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اظهار کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی استان با حفظ شئونات ماه مبارک رمضان برای میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی و بهره مندی هرچه تمام تر مردم از فیوضات این ماه مبارک آماده باشند.

وی افزود: باتوجه به افزایش ترافیک جاده ای در این ایام، دستگاه های ذیربط برای کاهش آمار تصادفات در جاده های درون شهری و برون شهری اقدامات لازم را اجرایی کنند.

دادستان کرمانشاه با تاکید بر لزوم نظارت بر بازار در این ایام تصریح کرد: با توجه به احتمال سودجویی برخی از کسبه و افزایش کاذب قیمت ها به ویژه در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، لازم است از طریق مراجع مربوطه نظارت کافی در این زمینه اعمال شود و رعایت شئونات ماه مبارک رمضان از سوی واحدهای پذیرایی مورد نظارت جدی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دستگاه های خدمات رسان نباید در این ایام در ارائه خدمات به مردم کوتاهی کنند، ادامه داد: همچنین در این ایام مراکز درمانی با توجه به شیفت بندی های انجام شده برای آنها باید فعال باشند و مردم هیچ کمبودی در زمینه خدمات پزشکی و دارویی احساس نکنند.

کریمی در ادامه از فعال بودن قضات کشیک در این ایام خبرداد و گفت: به منظور امنیت و افزایش رفاه مسافران نوروزی و شهروندان، مرکز فوریت های قضایی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه با هدف ارائه خدمات قضایی مطلوب، فوری و بهنگام به صورت ۲۴ ساعته (قاضی کشیک) آماده ارائه خدمات مورد نیاز قضائی خواهد بود.

وی بر لزوم برخورد با روزه خواری در ملاء عام در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز تاکید کرد و گفت: همچنین برای زمان پس از افطار که مردم در تفرجگاه ها و پارک ها حضور پیدا می کنند باید امنیت این فضاها برای شهروندان تقویت شود و از طرفی در فضاسازی های محیطی داخل شهر از محتوای آیات، احادیث و روایات مربوط به این ماه مبارک استفاده شود.

دادستان کرمانشاه در پایان بر لزوم حفاظت از ارضی ملی و منابع طبیعی و جلوگیری از دست اندازی سودجویان به این اراضی، جلوگیری از حفر چاه های غیرمجاز و نیز هوشیاری دستگاه های اجرایی برای جلوگیری از سرقت اموال دولتی در زمان تعطیلات تاکید کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار