فرمانده انتظامی قم گفت: سه هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای پلیس طی طرح نوروزی بسیج شده‌اند که با تمام وجود برای ارتقای سطح امنیت استان و کاهش جرایم و حوادث خدمت کنند.
کد خبر: ۱۱۵۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷ 20 March 2024

به گزارش تابناک قم، سردار محمد رضا میرحیدری در گفت‌وگویی با بیان اینکه پلیس استان قم در ایام‌ عید نوروز در آماده باش کامل و ۱۰۰ درصدی است، افزود: سطح آمادگی و فعالیت میدانی فرماندهی انتظامی استان همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی بیشتر از گذشته خواهد شد.

وی ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: تعطیلات نوروز همواره فرصتی برای طمع ورزی سارقان است، از این رو از مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌شود نسبت به آموزش متولیان اهتمام لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح نوروزی ترافیکی ۱۴۰۳، ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، ارتقای سطح خدمات و افزایش آرامش مردم در طول ایام ‌نوروز است، نوروزی متفاوت با سال‌های گذشته است چرا که بهار قرآن و طبیعت در هم آمیخته‌اند و از امروز در خدمت مردم و مسافرانی که از محورهای مواصلاتی قم عبور می‌کنند، خواهیم بود.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های امدادرسان در سخت‌ترین شرایط در کنار یکدیگر حضور دارند تا مشکلی برای مسافران در شهر کریمه اهل‌بیت(س) حادث نشود و دستگاه‌های خدمات رسان با بسیج تمام امکانات و توان خود در خدمت مسافران قرار خواهند گرفت.

میرحیدری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با تدابیر استاندار قم، شاهد همدلی و تعامل بسیار مطلوبی در بین نهادهای نظامی و امنیتی با دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان هستیم.

وی تصریح کرد: با تمهیدات اندیشیده شده امید است شاهد کاهش حوادث و تلفات جانی و افزایش آرامش شهروندان و زائران در طول نوروز در استان قم باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار