مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد سفرهای نوروزی ایلام گفت: ۱۴۸هزار و ۴۵۸ نفر گردشگر نوروزی از جاذبه‌های گردشگردپذیر شهرستان ایلام بازدید داشته‌اند.
کد خبر: ۱۱۶۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰ 31 March 2024

به‌ گزارش تابناک ایلام؛ فرزاد شریفی بیان کرد: میزان اسکان گردشگران نوروزی در اقامتگاه‌های این شهرستان ۱۸ هزار و ۶۴۹ نفر بوده است.

وی افزود : این تعداد بازدید و اقامت گردشگران و مسافران نوروزی در شهرستان ایلام در بازه زمانی ۲۳ اسفند تا دهم فروردین بوده است.

شریفی اظهار داشت :  قلعه والی، کاخ‌موزه فلاحتی، بام ایلام،روستاهای هدف گردشگری بخش سیوان (میشخاص)، بوستان جنگلی چغاسبز، تفرجگاه‌های جنگلی منجل، مِلَهَ‌پنجاب و ششدار از جمله اماکن بازدید و تفرج گردشگران نوروزی در شهرستان ایلام محسوب می‌شود.

وی ادامه داد :  نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات‌محلی با ۴۳ غرفه و حضور ۶۷ صنعتگر هنرمند در محل قلعه والی برای معرفی و فروش آثار هنری دست‌ساز هنرمندان ایلامی به گردشگران و مسافران نوروزی و سه غرفه هم در میدان ارغوان از ورودی‌های اصلی شهر ایلام دایر است.

شریفی تاکید کرد :  دو تخته سیاه‌چادر برای عرضه خوراکی‌های محلی به گردشگران و مسافران نوروزی هم در محل قلعه با رعایت موازین ماه مبارک رمضان برپا است./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار