معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از اسکان بیش از ۷ هزار خانوار مهمان نوروزی در مراکز اسکان نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶ 02 April 2024

تابناک خوزستان: علی شمسی با اشاره به پایان اسکان مهمانان نوروزی در روز گذشته در اهواز اظهار کرد: از ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین‌ماه، پارک لاله و چهار سالن از نمایشگاه بین‌المللی اهواز برای اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: در این مدت در سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی اهواز ۴ هزار و ۲۵۰ خانوار و در پارک لاله ۳ هزار و ۳۷۱ خانوار به صورت شبانه سکونت داشتند و هر خانوار حداقل یک شب در این اماکن اسکان داده شدند. بیشترین مدت سکونت نیز مربوط به یک خانواده بود که یک هفته سکونت داشتند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در این اماکن، امکانات اولیه مانند آب تصفیه شده، حمام و سرویس بهداشتی و نیروهای اورژانس، آتش‌نشانی و نیروی انتظامی مستقر بودند. بعد از افطار نیز برنامه‌های متنوع فرهنگی و تدارک سفره افطار انجام شد.

وی با اشاره به فعالیت تورهای گردشگری برای مهمانان نوروزی در اهواز بیان کرد: با همکاری سازمان اتوبوسرانی اهواز، روزانه مهمانان نوروزی از محل های دیدنی شهر مانند ساختمان معین التجار، پل‌های تاریخی، حرم علی بن مهزیار و بازار نادری اهواز بازدید کردند.

شمسی گفت: در ساحل رودخانه باید بازی‌های متنوع و تفریحات آبی در نظر گرفته و اسکله‌های بهتری آماده شود و در اولین فرصت باید این امکانات ایجاد شود تا شهروندان و مهمانان اهواز از آن بهره ببرند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار