معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: مسافران جابه‌جا شده توسط ناوگان حمل و نقل مسافر استان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷ 05 April 2024

به گزارش تابناک کردستان، سید عبدالرحمن حسینی اظهار کرد: سال گذشته ۲ میلیون و ۴۷۱ هزار و ۷۶۸ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه‌جا شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از رشد ۱۰ درصدی جابه جایی مسافر در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن خبر داد و افزود: تعداد مسافران ذکر شده در قالب ۴۴۳ هزار و ۴۸ سفر جابه‌جا شدند.

وی افزود: در زمینه تعداد سفر‌های انجام شده نیز نسبت به سال ۱۴۰۲ رشد بیش از ۱۲ درصدی رقم خورده است.

حسینی با اشاره به اینکه بیشترین میزان جابه‌جایی مسافر توسط ناوگان سواری صورت گرفت، بیان کرد: مسافران جابه‌جا شده از طریق ناوگان سواری یک میلیون و ۸۰۵ هزار و ۶۵۸ مسافر بودند.

معاون حمل و نقل استان کردستان خاطرنشان کرد: در سال گذشته ناوگان مینی بوس ۷۷۷ هزار و ۸۶۰ مسافر را در قالب ۱۲۰ هزار و۶۷۰ سفر جابجا کردند که از نظر تعداد مسافر ۱۲ درصد و از نظر تعداد سفر ۳۸ درصد رشد داشته است.

وی یادآور شد: در این مدت ۴۰ هزار و ۸۴ سفر با ناوگان اتوبوسی در استان انجام شده که ۶۷۴ هزار و ۲۵۰ نفر جابه‌جا شدند و تعداد مسافر نسبت به سال قبل رشد ۱۰ درصدی و تعداد سفر کاهش ۱.۶ درصدی نشان می‌دهد.

در حال حاضر هزار و ۲۰۰ دستگاه سواری، ۷۵۰ دستگاه مینی بوس و ۱۵۵ دستگاه اتوبوس در قالب ۷۱ شرکت حمل و نقل در حال فعالیت هستند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار