استاندار کردستان گفت: از تمامی مسئولان و نهاد‌های مختلف استان به ویژه اداره کل ورزش و جوانان کردستان این انتظار می‌رود که برای کسب موفقیت‌های هرچه بیشتر هیات‌هایی که ورزشکاران آن‌ها دارای شرایط خاص مانند معلولیت هستند، حمایت کنند.
کد خبر: ۱۱۶۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴ 07 April 2024

به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه گذشته ۱۷ فروردین در آیین تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان با بیان اینکه خداوند به معلولان توانایی‌هایی عطا می‌کند که به کمک آن‌ها کار‌های بزرگی انجام می‌دهند، اظهار کرد: اراده و همت بلند ورزشکاران نابینای کردستانی در به دست آوردن مقام‌های قهرمانی و برگزاری رویداد‌های ملی و بین‌المللی ستودنی است.

وی با تاکید بر اینکه توانایی‌های معلولان، محدودیت‌های آن‌ها را پوشش می‌دهد، افزود: از تمامی مسئولان و نهاد‌های مختلف استان به ویژه اداره کل ورزش و جوانان کردستان این انتظار می‌رود که برای کسب موفقیت‌های هرچه بیشتر هیات‌هایی که ورزشکاران آن‌ها دارای شرایط خاص مانند معلولیت هستند، حمایت کنند و باید از تمامی ظرفیت‌ها برای پیشرفت ورزش در میان این قشر استفاده شود.

استاندار کردستان در پایان سخناش ابراز امیدواری کرد که در سال جدید شاهد درخشش و کسب موفقیت‌های ملی و بین‌المللی ورزشکاران هیات نابینایان و کم‌بینایان باشیم.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار