امام جمعه موقت بوشهر گفت: استان بوشهر در زمینه نیروی انسانی برای هر جایگاهی متخصصین لازم را دارد و نیازی به مدیران پروازی ندارد.
کد خبر: ۱۱۶۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴ 13 April 2024

به گزارش تابناک بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین یوسف جمالی در خطبه‌های امروز نمازجمعه بوشهر باتشکر از رئیس جمهور و مسئولان استانی برای دستور و جدیت در این زمینه افزود: جوانان متخصص و متعهد استان بوشهر شایستگی لازم را برای خدمت در مناصب در همه پست‌های مدیریتی از جمله صنایع نفت و گاز را دارا هستند.

وی با تاکید براینکه فروپاشی همه جانبه رژیم اشغالگر قدس نزدیک است در خصوص جنایات رژیم جعلی صهیونیستی و سیلی محکم به این رژیم گفت: انتقام اصلی نابودی قریب الوقوع این غده سرطانی است.

خطیب جمعه بوشهر با محکوم کردن آمریکا ودیگر حامیان غربی و نیز حاکمان کشور‌های حوزه خلیج فارس که مهرسکوت برای زده اند افزود: همه آن‌ها را در جنایات این رژیم پلید شریک جرم هستند و باید صدای مردم خود در محکومیت این رژیم را بشنوند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با تاکید بر درخواست مردم شهید پرور بوشهر به عنوان دیار مقاومت و استقامت و مادران شهید برای برخورد با بی حجابی افزود: طرح نور از فردا در سراسر استان توسط نیروی زحمت کش انتظامی آغاز می‌شود و از وزیرکشور به عنوان رئیس قرارگاه عفاف و حجاب و نیز مسئولان استانی از جمله دستگاه قضا و دادستانی از آمرین به معروف و ناهیان از منکر حمایت قاطع و انقلابی به عمل آورند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار