رئییس جهاد دانشگاهی استان کرمان از برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی برای جذب نیروی انسانی موردنیاز واحد‌های بیمه‌ای و درمانی سازمان همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۳۱ فروردین ماه در مرکز استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵ 16 April 2024

‎به گزارش تابناک کرمان، دکتر مهدی بازمانده ۲۸ فروردین ماه در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود، اظهار کرد: ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در این آزمون از روز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ماه در وبگاه این مرکز به نشانی hrtc.ir آغاز و تا ساعت ۲۴ روز یک‌شنبه ششم اسفند ماه انجام شده است.

وی گفت: آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تأمین‌اجتماعی روز جمعه ۳۱ فرودین ماه جاری به‌صورت همزمان در مراکز استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

بازمانده با بیان اینکه در استان کرمان ۲۴۹۹ نفر برای این آزمون ثبت نام کرده‌اند، گفت: در مجموع و در کل کشور، ۴۹۰۲ نفر بعد از برگزاری آزمون و انجام مراحل مصاحبه و گزینش، جذب سازمان تأمین‌اجتماعی می‌شوند که ۳۵۶۰ نفر برای اشتغال در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی و مابقی برای اشتغال در بخش بیمه‌ای این سازمان پذیرفته خواهند شد.

‎وی اظهار کرد: در بخش درمان نیز حدود ۱۰۰ نفر پزشک و ۱۶۰۰ نفر پرستار در این فرایند جذب می‌شوند و مابقی ظرفیت این بخش مربوط به سایر مشاغل رسته درمان خواهد بود.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار