به دلیل برخورد آذرخش با یکی از ترانس های انتقال برق به روستای عروه بیش از یک ماه است که روستای عروه در خاموشی مطلق به سر می برد
کد خبر: ۱۱۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 22 October 2015
رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان لنده از قطع یک ماهه برق روستای عروه در بخش مرکزی این شهرستان خبرداد.

سید مالک راز نهان رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان لنده در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده ضمن تسلیت ایام سوگواری سید وسرور سالار شهیدان اظهارکرد: به دلیل برخورد آذرخش با یکی از ترانس های انتقال برق به روستای عروه بیش از یک ماه است که روستای عروه در خاموشی مطلق به سر می برد.

وی افزود: به دلیل صعب العبور بودن جاده عروه عملیات برق رسانی و حمل پایه های برق و ترانس ها از طریق چهارپایان و به وسیله بالگرداجاره ای از سوی پیمانکاردر چندسال گذشته صورت گرفت.

رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان لنده تصریح کرد: متاسفانه تازمانی که جاده ارتباطی این روستا شراط مناسب را جهت عبور جرثقیل پیدا نکند عملاً کار برق رسانی به این روستا غیرممکن می باشد.

وی تاکید کرد: هزینه انتقال ترانس با بالگرد بیش از 200میلیون ریال می باشد که اعتبارات شهرستان جواب گوی این هزینه نیست و به فرض هم که این هزینه تامین شود باید جرثقیل جهت جابجایی ترانس ها در محل حضور یابد.

روستای عروه در فاصله 35کیلومتری شهرلنده و از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده در استان کهگیلویه وبویراحمد است که قریب به 20خانوار جمعیت دارد و چندین سال است که پروژه جاده ارتباطی آن در دست ساخت است، این روستا از روستاهای قطب دامپروری در این شهرستان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار