کد خبر: ۱۱۶۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲ 26 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 06/02/1403 تقدیم حضور می گردد.

-------------------------------------

کشف انبار دپو باتري هاي احتکاري در بابل 

سرهنگ محمدپور، رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران از کشف انبار احتکار باتري هاي خودرو به ارزش 15ميليارد ريال در شهرستان بابل خبر داد.

سرهنگ " محمد محمدپور" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس با اعلام اين خبر بيان داشت : در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و مبارزه با احتكار، ماموران پليس امنيت اقتصادي استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتي از وجود يک انبار احتکار باتري خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

وي اظهارداشت: کارآگاهان پليس امنيت اقتصادي استان مازندران با هماهنگي قضائي و همکاري كارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازديد از انبار مورد نظر 300 عدد باتري خودرو احتکاري را کشف کردند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران با بيان اينکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، افزود: کارشناسان ارزش باطري هاي احتکاري را بالغ بر 15 ميليارد ريال برآورد کردند.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اينکه مالک انبار دستگير و با تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهاي اصلي و ضروري مردم، يکي از اولويت هاي مهم پليس است.

-------------------------------------

اعتراف به 37 فقره سرقت کابل برق در نور

سرهنگ اميني، فرمانده انتظامي شهرستان نور گفت: ماموران پليس آگاهي در يک عمليات پليسي موفق شدند سارق سيم و کابل برق را با 37 فقره سرقت دستگير کردند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ کارآگاه "احمد اميني" در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس آگاهي در پي سرقت هاي مکرر سيم برق و تجهيزات نيرو، موضوع را در دست بررسي قرار دادند.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي پس از تحقيقات لازم يک سارق سابقه دار را شناسايي و در يک عمليات پليسي موفق شدند سارق را در حين سرقت دستگير و اموال سرقتي را را از خودروي وي کشف کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان نور با بيان اينکه در بازرسي از مخفيگاه متهم مقاديري سيم و کابل سرقتي نيز کشف شد، يادآور شد: متهم در بازجويي فني به 37 فقره سرقت سيم و کابل برق اعتراف کرد.

سرهنگ اميني با بيان اينکه متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام تا نسبت به دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.

-------------------------------------

سارقان اماکن دولتي در چالوس دستگير شدند

سرهنگ سليماني، فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از دستگيري سارقان اماکن دولتي توسط ماموران پليس آگاهي در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ محسن سليماني در تشريح اين خبر، گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از اماکن دولتي در چالوس ، بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس، تصريح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي، ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي موفق شدند اعضاي يک باند 3 نفره  را در اين ارتباط شناسايي و در اقدامي ضربتي هر 3 متهم را دستگير کنند .

سرهنگ سليماني گفت: متهمان که متشکل از يک سارق و 2 مالخر بودند، در بازجويي هاي به عمل آمده تاکنون به 2 فقره سرقت از اماکن دولتي در اين شهرستان اعتراف کردند که با تشکيل پرونده و صدور قرار قانوني از سوي مرجع قضائي روانه زندان شدند.

-------------------------------------

کشف 7 تن چوب قاچاق در ساري 

سرهنگ حسن زاده، فرمانده انتظامي شهرستان ساري از کشف 7 تن چوب قاچاق پس از توقيف 3 خودروي نيسان در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "عبداله حسن زاده" در تشريح اين خبر گفت : در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده هاي جنگلي، ماموران پاسگاه هولار در مسير حوزه استحفاظي به 3 خودروي نيسان حامل چوب مشکوک شدند.

وي، افزود: ماموران خودروهاي مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آنها 7 تن چوب را که بصورت غير مجاز از جنگل هاي شهرستان ساري برداشته شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري، تصريح کرد: رانندگان خودرو پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان ساري تحويل شد.

سرهنگ حسن زاده در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلي، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن،مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند

-------------------------------------

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار