جامعه دانشگاهی گلستان در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان تجمع کردند.
کد خبر: ۱۱۶۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲ 28 April 2024

به گزارش تابناک گلستان، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های استان گلستان ظهر امروز، یکشنبه با برپایی تجمع ضد صهیونیستی مقابل مسجد امام علی (ع) پردیس شهید بهشتی دانشگاه جامع گلستان در گرگان، انزجار و نفرت خود را از جنایت‌های اخیر رژیم کودک‌کش و جعلی صهیونیستی فریاد زده و حمایت خود را از خیزش دانشجویان آمریکا اعلام کردند.

تجمع‌کنندگان از وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و با شعار‌های «با غزه همدردیم آماده‌ی نبردیم»، «مرگ بر حرمله‌های صهیون»، «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل وحمایت‌های دولت آمریکا ابراز کردند.

محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس در فلسطین و غزه عزیز مدت‌هاست که از مرز‌های کشور‌های محور مقاومت فراتر رفته و بویژه در کشور‌هایی که حاکمان‌شان با حمایت آشکار از ددمنشی‌های اسرائیل در غزه، نقطه سیاه دیگری بر عملکرد خود ثبت کرده‌اند، انسان‌های حق‌طلب و آزادی‌خواه را به میدان آورده است.

اعتراضات حامیان فلسطین در دست کم ۱۵ دانشگاه در سراسر آمریکا برگزار شده است. در روز‌های اخیر، شمار زیادی از دانشگاه در آمریکا شاهد تظاهرات ضدصهیونیستی بوده است. دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از نسل کشی شوند.

آن‌ها همچنین خواستار برقراری آتش‌بس در جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند. تاکنون نزدیک به ۶۰۰ دانشجو ظرف یک هفته گذشته در تحصن‌های ضد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه در سراسر آمریکا بازداشت شده‌اند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار