استاندار خراسان رضوی گفت: قدرت اصلی ما قوه نرم‌افزاری بوده و نقطه تمایز ما با دیگر ارتش‌ها آن اقتدار نرم‌افزاری است. باید گفت؛ اگر توانستیم این قوه‌ نرم‌افزاری را به توان، قدرت، آمادگی فیزیکی و ابزاری تبدیل کنیم آنگاه موفق خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۶۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵ 12 May 2024

به گزارش تابناک رضوی، یعقوبعلی نظری در نشست با اساتید و دانشجویان دانشگاه فرماندهی ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این مطلب اظهار کرد: استان خراسان رضوی ۷ میلیون نفر جمعیت دارد و سالانه پذیرای ۳۰ میلیون نفر زائر از نقاط مختلف کشور است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: جمیعت این استان تلفیقی است، همچنین خراسان رضوی ۸۰۰ کیلومتر مرز مشترک با ۲ کشور دارد و با وجود این ویژگی‌ها خوشبختانه مسئله امنیتی در این استان نداریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه قدرت تصمیم گیری بسیار مهم بوده و از ویژگی‌هایی یک «مدیر و فرمانده» است، عنوان کرد: «استانداری» یک نقطه هماهنگی و هم‌افزایی است. بر این اساس؛ مبتنی بر مزیت‌های استان، مشکلات این استان را حل می‌کنیم.

نظری با بیان اینکه قرارگاه‌های عملیاتی و تحولی را متناسب با موضوعات مورد نیاز استان ایجاد کرده‌ایم، تصریح کرد: در این قرارگاه‌ها تصمیمات به لحظه می‌گیریم. لذا با همراهی مدیران به این باور رسیده‌ایم که در قرارگاه‌ها یک هدف قاطع و عملیاتی ایجاد کنیم تا مشکلات تسهیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار