مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تهیه طرح جامع منطقه نمونه گردشگری ازناو در خلخال با رویکرد توسعه گردشگری طبیعی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۷ 27 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کریم حاجی‌زاده عصر امروز در جلسه توسعه مناطق نمونه گردشگری در خلخال از تدوین طرح جامع گردشگری منطقه نمونه گردشگری ازناو شهرستان خلخال خبر داد.

وی با بیان اینکه تدوین طرح جامع گردشگری منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: پس از پایان مطالعات طرح جامع گردشگری مناطق نمونه گردشگری ازناو شهرستان خلخال، سرمایه‌گذاری در آن از جمله ایجاد امکانات رفاهی، تفریحی، اقامتی و گردشگری آغاز می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در این راستا از تمام افرادی که از آثار و بناهای قدیمی منطقه ازناو به ویژه چارطاق ساسانی موجود در آن تصاویر و اطلاعات مستندی در دست دارند، خواست با مراجعه به این اداره کل نسبت به باز زنده‌سازی و ساماندهی کل منطقه همیاری داشته باشند.

حاجی‌زاده در مورد مسیر مسدود خیابان کارگر جنوبی شهرستان خلخال گفت: ارزیابی‌های لازم از جمله گمانه‌زنی و برداشت نمونه‌های آزمایشگاهی در منطقه قلعه‌باشی خلخال انجام شده که پس از مشخص شدن نتایج آزمایشات فنی مربوطه، مجوز لازم برای ادامه عملیات اجرایی پروژه بازگشایی مسیر یاد شده به شهرداری داده می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار