با حضور حجت الاسلام و المسلمین خان بابایی ، امام جمعه محترم نوشین ، مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره موسسه ، مسئولان بخش نازلو و خانواده های قرآن آموزان ، واحد نوشین شهر موسسه دارالحافظین قرآن کریم ، آیین پایان دوره آموزشی این واحد برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴ 02 November 2015










به گزارش تابناک آذربایجان غربی در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین خان بابایی ، امام جمعه شهر نوشین ، ضمن قدردانی از موسسه به جهت راه اندازی واحدی در این منطقه و برگزاری کلاس و دوره های علوم قرآنی گفت: این دوره ها می توانند در تربیت قرآن آموزان و حافظان قرآن کریم این منطقه تاثیر گزار بوده و بر اعتلای فرهنگی دینی و قرآنی نوشین شهر تاثیر به سزایی بگزارد.

امام جمعه نوشین افزود : امام صادق (ع) می فرماید هر کس قرآن را تلاوت کند و آیه های قرآن را نظاره کند بر نور چشم او افزوده می شود.

وی افزود: هر فرزندی که در مسیر قرآن قدم بردارد خودش و پدر و مادرش نه تنها در دنیا عاقبت به خیر می شوند ، بلکه از سعادت های آخرت نیز بهره مند می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین خان بابایی ادامه داد: امام علی (ع) می فرماید در زندگی 3 چیز را اصلاح کنید ، یک، باطن خود را اصلاح کنید تا خدا ظاهر شما را اصلاح کند ، دو ، رابطه ی خود را با خدا اصلاح کنید تا خدا رابطه شما را با مردم اصلاح کند ، سه ، آخرت خود را اصلاح کنید تا خدا دنیای شما را اصلاح کند.

وی در پایان گفت: امیدوارم قرآن آموزانی که ترم تابستان خود را به پایان رسانیده اند ، در ترم های جدید نیز ادامه دهند ، تا در آینده شاهد پرورش قاریان و حافظان قرآن کریم در این منطقه باشیم.

در ادامه برنامه احمد علیزاده مسئول واحد نوشین موسسه دارالحافظین قرآن کریم، ضمن تشکر از حمایت های امام جمعه محترم نوشین و مسئولین بخش نازلو و شهر نوشین در جهت حمایت از برنامه های واحد نوشین شهر ، گزارشی از برنامه های ترم تابستان این واحد ارائه نمود.

احمد علیزاده گفت: از 8 تیر ماه امسال به صورت غیر رسمی این واحد با اجاره نمودن ساختمان کار خود را آغاز نمود و در طول تابستان 5 دوره مختلف علوم قرآنی ویژه مقاطع سنی 5 سال الی بزرگسالان با حضور بیش از 90 قرآن آموز برگزار نمود.

مسئول واحد نوشین شهر موسسه افزود : برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید در نوشین ، برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، برپایی نمایشگاه عرصه محصولات فرهنگی از جمله فعالیت های فرهنگی می باشد که این واحد در طول این چهار ماه در نوشین شهر اجرا نموده است.

احمد علیزاده در پایان از خانواده های قرآن آموزان در خواست نمود که این واحد را تنها نگذاشته و با کمک های معنوی و مادی خود ، آن را یاری نمایند.

مداحی ، مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ، آقای فرخ علیزاده ، پخش کلیپ فعالیت های واحد نوشین شهر موسسه در طول تابستان 94 از جمله برنامه های این مراسم بود.

در پایان نیز از برخی از مسئولین و خیرینی که موسسه را در این شهر یاری رساندن تجلیل شد.




آیین پایان دوره آموزشی واحد نوشین ، موسسه دارالحافظین قرآن کریم برگزار شد+تصاویر


آیین پایان دوره آموزشی واحد نوشین ، موسسه دارالحافظین قرآن کریم برگزار شد+تصاویر


آیین پایان دوره آموزشی واحد نوشین ، موسسه دارالحافظین قرآن کریم برگزار شد+تصاویر


آیین پایان دوره آموزشی واحد نوشین ، موسسه دارالحافظین قرآن کریم برگزار شد+تصاویر



































































اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار