به مناسبت 13 آبان صورت می‌گیرد
مسئول بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: 13 آبان امسال مصادف با چهلمین روز درگذشت جانباختگان فاجعه منا است که دانشجویان در این روز جنایات رژیم آل‌سعود را محکوم می‌کنند.
کد خبر: ۱۲۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳ 03 November 2015
هادی باادب در نشست خبری کمیته دانشجویی یوم‌الله 13 آبان با تأکید بر اینکه اظهارات اخیر اوباما باید برای دانشجویان تلنگر باشد، اظهار کرد: اوباما در سخنان خود دانشجویان را به دو قشر تجدیدنظر طلب و قشر مستعد ارتباط با آمریکا تقسیم کرده‌است که دانشجویان باید مراقب سخنان دشمن باشند.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان رضوی به اقدامات این سازمان برای مقابله با دشمن اشاره کرد و بیان داشت: بسیج دانشجویی نشست‌ها و گفت‌وگوهایی را در دانشگاه‌ها و شبکههای اجتماعی برپا کرده‌است تا موافقان و مخالفان با یکدیگر مناظره کنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز 13 آبان، عنوان کرد: 13 آبان امسال مصادف با چهلمین روز درگذشت جانباختگان فاجعه منا است که دانشجویان در این روز جنایات رژیم آل‌سعود را محکوم می‌کنند.

باادب رویکرد بسیج دانشجویی را تقویت روحیه استقامت و پایداری در مبارزه با استکبار جهانی و آگاهی‌سازی مسئولان عنوان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب به مسئله نفوذ دشمن و ایجاد اختلاف بین ملت توسط آمریکا اشاره داشته‌اند که نخستین بستر، بستر نفود فرهنگی بوده که بسیج دانشجویی اقدامات مناسبی در این زمینه انجام داده‌‍است.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان رضوی به عملکرد وزارت ارشاد در ایام محرم انتقاد کرد و گفت: اپرا در فرهنگ بومی ایران جایی ندارد و نفوذ فرهنگی دشمن به معنای آوردن فرهنگ منحط غربی است.

وی به خطر نفوذ اقتصادی دشمن اشاره کرد و یادآور شد: باید از مصرف کالای خارجی اجتناب کنیم تا بستر نفوذ اقتصادی دشمن فراهم نشود.

باادب تأکید کرد: جامعه دانشجویی و انجمن‌ها و تشکل‌های اسلامی در دانشگاه در مسئله نفوذ سیاسی دشمن بیدار و هوشیار هستند و این مسائل را رصد می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان رضوی از اجتماع عظیم دانشجویی خبر داد و خاطرنشان کرد: این اجتماع که توسط جامعه دانشجویی برگزار می‌شود، روز چهارشنبه 13 آبان ماه از ساعت 8 صبح از میدان بسیج آغاز و به حرم مطهر رضوی ختم می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار