مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به هماهنگی انجام شده برای برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: ایستگاه طالقانی مترو(محدوده لانه جاسوسی آمریکا) از ساعت 10 تا 12 فردا(چهارشنبه) تعطیل شده و مسافر نمی پذیرد.
کد خبر: ۱۲۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 03 November 2015
احسان مقدم روز سه شنبه افزود: به در خواست ستاد برگزاری راهپیمایی، ورودی ایستگاه طالقانی از ساعت 10 تا 12 به منظور برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمایی 13 آبان مسدود خواهد شد.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان در راهپیمایی فردا می توانند تا ساعت 10 صبح از ایستگاه مترو طالقانی برای شرکت در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار در محدوده لانه جاسوسی آمریکا استفاده کنند و پس از پایان یافتن مراسم نیز ایستگاه طالقانی در ساعت 12برای سرویس دهی به مسافران باز خواهد شد.

وی همچنین از اعزام قطار فوق العاده برای جابجایی مسافران در زمان برگزاری راهپیمایی 13 آبان خبر داد و گفت: در صورت نیاز، قطارهای فوق العاده در خطوط مربوطه مترو بکار گرفته خواهد شد.
به گفته مقدم، انجام فضا سازی های متناسب و اطلاع رسانی در خصوص مراسم راهپیمایی 13 آبان در داخل واگن های قطار، اکران و پخش کلیپ های تبلیغاتی از طریق دستگاههای موجود در واگن و ایستگاهها نیز از دیگر برنامه های شرکت بهره برداری مترو به مناسبت گرامیداشت 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

آیین راهپیمایی یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار صبح فردا ( چهارشنبه) در مقابل لانه جاسوسی آمریکا در خیابان طالقانی برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار