استاد دانشگاه علوم سیاسی هاروارد آمریکا گفت: تبعیض نژادی در آمریکا بیداد می‌کند و انسانیت و بشر دوستی در آمریکا وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲ 03 November 2015
به گزارش تابناک مازندران ، ولی‌مر لئون عصر امروز در همایش‌ «بررسی خشونت‌گرایی آمریکایی‌ها» ‌در دانشگاه آزاد اسلامی ساری با تقدیر از حمایت ایرانی‌ها ‌از سیاه‌پوستان افزود: برای ما سیاه‌پوستان جالب است که مردم ایران به رنگین‌پوستان اهمیت می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تبعیض نژادی خوب نیست و بشر امروز نباید در نگرش به افراد به رنگ پوست نگاه کند، بیان داشت: انسان‌ها باید با خلق خو و رفتار شناسایی شوند.

استاد دانشگاه علوم سیاسی هاروارد آمریکا با اعلام اینکه تبعیض نژادی در آمریکا بیداد می‌کند و انسانیت و بشردوستی در ‌این کشور وجود ندارد، افزود: افسران پلیس سخت‌ترین خشونت‌ها را نسبت به سیاه‌پوستان به کار می‌برند و با سیاه‌پوستان مثل انسان رفتار نمی‌کنند و سخت‌ترین خشونت‌ها را نسبت به رنگین‌پوستان به کار می‌برند.

وی خاطر‌نشان کرد: دو تن از فعالان مبارزه با تبعیض نژادی در آمریکا به راحتی در خیابان‌های این کشور کشته شدند و کسی درباره این جنایت حاضر ‌به ‌پاسخ‌گویی نشد.

لئون با اشاره به کشته شدن نوجوان سیاه‌پوست آمریکایی که اسلحه اسباب‌بازی در دست داشت، یادآور شد: تصویر نادرستی از سیاه‌پوستان و مسلمانان در رسانه‌های آمریکا منتشر می‌شود و با هر ابزاری تلاش دارند که ایران، مسلمانان و سیاه‌پوستان را خشن معرفی کنند.

وی گفت: تبعیض نژادی جزء فرهنگ این کشور شده است، سیاه‌پوستان نیز از سال 1690 میلادی تاکنون با این روش در حال مبارزه هستند و با ایجاد یک جنبش برای مبارزه با تبعیض نژاد مبارزه می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار