کد خبر: ۱۲۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶ 04 November 2015
تابناک آذربایجان غربی : فاطمه قنبرپور را می توان یکی از فعالترین زنان سیاسی اصلاح طلب ساکن در استان آذربایجان غربی دانست که همواره با  دل و جرأت تمام از مواضع اصلاح طلبانه دفاع می کند. اخیرا وی در گفت گویی با خبرنگار سروش نو به بیان برخی از معضلات اصلاحات در استان پرداخته است که تابناک آذربایجان غربی بازنشر  می نماید:

نتیجه تصویری برای فاطمه قنبرپور

قنبرپور: زنان در سطح کشور جمعیتی قریب به نیمی از جامعه را تشکیل میدهند که با توجه به این سطح از جمعیت میتوانند نقش بسزایی در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور ایفا کنند اما علی رغم تمام تلاش های این بخش خستگی ناپذیر جامعه, آنگونه که شایسته است به جایگاه واقعی خود نرسیده اند.

وی افزود : متأسفانه در کشور ما نابرابری زن و مرد با توجیه و سوءاستفاده از مبانی اعتقادی این نابرابری سایه سنگین خود را بر تمامی حوزه‌ها افکنده و سوءاستفاده از ساختار جنسی زن و مرد و اغراق در نقش‌های طبیعی، زنان را از عرصه سیاست و اجتماع دور می‌کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص نقش زنان در عرصه سیاسی گفت:با توجه به نرسیدن زنان به اهداف خود در عرصه اجتماعی  وسیاسی و سایر موارد خود دلیلی بر عدم رغبت زنان به حضور در عرصه سیاسی بخصوص انتخابات مجلس چشمگیر نخواهد بود.

قنبر پور در بخش دیگری از مصاحبه ی خود وضعیت کنونی جریان اصلاح طلبی را در سطح استان را مورد ارزیابی قرار داد و افزود: علی رغم گذشت بیش از ۲سال از حضور دولت تدبیر که در واقع پیروزی گفتمان اصلاح طلبی بوده ، کمافی السابق اصلاح طلبان  در به اجماع رسیدن به گفتمان واحد دچار پستی و بلندی های زیادی گشته اند و استان ما نیز بی بهره از این جریان نبوده باید بدانیم که همانقدر که استفاده انحصار طلبانه  بر سر کسب عنوان لیدری مورد نکوهش می باشد به همان اندازه سوء استفاده از موقعیت اصلاح طلبی در قالب تامین خواسته های شخصی مورد نکوهش میباشد.

وی با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری شکافی که بین نسل اول و نسل سوم بود تا حدودی ترمیم شد، گفت:آنچه مهم است این است که اصلاح طلبان نگاه بلند مدتی در برنامه‌های خود داشته باشند و نسبت به مسایل افتراقی دوری جویند.

این فعال اصلاح طلب گفت: تفکر اصلاح طلبی شکست ناپذیر است زیرا ارتقاء و اعتلای کشور و انقلاب اسلامی از مسیر اصلاح طلبی محقق خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار