امام جمعه بردسکن:
امام جمعه بردسکن گفت: مسئولان اجازه ندهند خون جانباختگان فاجعه منا به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۱۲۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹ 06 November 2015
حجت‌الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن با تقدیر از حضور دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز 13 آبان ماه اظهار کرد: 13 آبان روز حماسی مردم بود که برای یک بار دیگر پوزه آمریکا و دیگر دشمنان اسلام و ایران را به خاک مالید.

امینی با گرامیداشت چهلمین روز جان باختن حجاج در فاجعه منا یاد آور شد: مسئولان کشور پیگیری نهایی را برای شناسایی مفقودان داشته باشند و نگذارند خون این جان باختگان به فراموشی سپرده شود.

وی با محکوم کردن بی‌تدبیری آل سعود وهابی و آمریکای جهانخوار افزود: آمریکا و دیگر سرسپردگان آنان نای حرکت ندارند و باید به زباله‌دان تاریخ بپیوندند.

امام جمعه بردسکن با انتقاد از حرکات بعضی از مسئولان بی‌اهمیت به ارباب رجوع اظهار داشت: بعضی از مسئولان برای خود با توجه به مسئولیتی که دارند، فضایی را درست کرده‌اند که فکر می‌کنند برای همیشه در این منصب هستند لذا باید با توجه به مشروعیت همه دست‌اندرکاران از ولایت‌فقیه، بکوشند در این مسیر حرکت کنند.

خطیب جمعه بردسکن به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در پایان سال پیش‌رو اشاره کرد و افزود: عده‌ای به تکاپو افتاده‌اند و به دنبال جمع کردن رای هستند و لذا باید مواظب باشند مردم به کسانی که در خط ولایت نباشند، رای نمی‌دهند.

امینی در پایان یادآور شد: مردم صاحبان اصلی نظام هستند و از آنجا که برای تثبیت این نظام شهدای عزیزی را تقدیم کرده‌اند، تا پای جان برای حفظ و حراست از دستاوردهای نظام ایستاده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار