فرماندار دهلران:
با کمک امدادگران جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان این فرد برای مداوا به بیمارستان دهلران منتقل شد.
کد خبر: ۱۲۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ 07 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، فرماندار دهلران از مصدوم شدن یک نفر از عشایر منطقه برتش بر اثر وقوع سیلاب روز گذشته خبرداد و گفت: با کمک امدادگران جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان این فرد برای مداوا به بیمارستان دهلران منتقل شد.
امیدعلی سبزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بارش شدید باران و وقوع سیل جمعه گذشته مشکلاتی برای عشایر منطقه برتش ایجاد کرد، افزود: با همکاری هلال احمر امدادرسانی به این عشایر انجام شد.
وی با اشاره به اینکه بخشی از آذوقه و اموال عشایر این منطقه بر اثر وقوع سیل از بین رفت، اظهار کرد: با تلاش هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقدامات اولیه برای اسکان موقت آنها و ارسال کمک صورت گرفت.
سبزی گفت: 24 تخته، سه تخته چادر گروهی، پنج تخته موکت، 2 کارتن ست ظروف، 6 گالن آب، سه عدد کلمن، سه عدد چراغ والر، سه عدد فانوس، بیش از 30 عدد پودر رختشویی و صابون، 13 بطری روغن، 14 کیلو قند و 32 قوطی کنسروجات بین خانوارهای عشایر برتش توزیع شد.
وی تاکید کرد: بارش 45 میلی متری باران در 24 ساعت گذشته موجب وارد شدن خسارت به راه های بین مزارع و عشایری و خسارت به علوفه و اموال عشایر مستقر در این شهرستان شد.
فریدون ملک میرزایی رئیس جمعیت هلال احمر دهلران نیز از کمک به عشایر دچار سیل منطقه برتش خبر داد و افزود: با دستور رئیس ستاد بحران شهرستان خدمات اولیه به سه خانوار عشایری سیل زده این منطقه انجام داد.
شهرستان دهلران در 230 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد و با توجه به آب و هوای گرمسیری در این فصل سال میزبان عشایر در فصل قشلاق است./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار