مدیرکل هواشناسی کرمانشاه میانگین بارش های 72 ساعت گذشته استان را هفت میلیمتر عنوان کرد و گفت: در این مدت تمام مناطق استان شاهد بارندگی بود.
کد خبر: ۱۲۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳ 08 November 2015
مدیرکل هواشناسی کرمانشاه میانگین بارش های 72 ساعت گذشته استان را هفت میلیمتر عنوان کرد و گفت: در این مدت تمام مناطق استان شاهد بارندگی بود.

شاهرخ پارسا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این مدت بیشترین بارش از شهرستان گیلانغرب با 31 میلیمتر و کمترین نیز از صحنه با نیم میلیمتر گزارش شد.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی که شب گذشته از جو استان خارج شد برای تمام نقاط استان بارندگی داشته است، افزود: این سامانه بارش سه میلیمتری باران را برای شهر کرمانشاه به همراه داشت.

پارسا همچنین با اشاره به افزایش فعالیت این سامانه در روز شنبه گفت: طی 24 ساعت گذشته در گیلانغرب 18 و در شهر کرمانشاه یک میلیمتر باران بارید.

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه در ادامه میانگین بارش های سال زراعی جاری (اول مهر تا 16 آبان) استان را 167 میلیمتر عنوان کرد و گفت: این میزان بارش در مقایسه با سال گذشته که 96 میلیمتر بوده با رشد 75 درصدی مواجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: بارش های استان همچنین در مقایسه با میانگین بلندمدت نیز رشد بسیار خوبی داشته به گونه ای که شاهد رشد 294 درصدی بارش ها بوده ایم.

پارسا همچنین از ورود سامانه بارش زای دیگری به جو استان از عصر فردا (دوشنبه) خبر داد و گفت: این سامانه بارش های به مراتب بهتری را برای تمام مناطق استان به همراه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار