معاون فني و امور عمراني فرماندار يزد:
معاون فني و امور عمراني فرماندار يزد اظهار داشت: روستاهاي شهرستان يزد با برخورداری از فاکتورها و جاذبه های تاريخي و فرهنگي پتانسیل بسیار مساعدی را برای جذب گردشگران دارد.
کد خبر: ۱۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸ 11 March 2015
مشاركت مردم لازمه توسعه صنعت گردشگري در روستاها مي باشدبه گزارش تابناک یزد، امير شاكري در جلسه شوراي اسلامي شهرستان يزد با بيان اينكه روستاهاي شهرستان يزد با برخورداری از جاذبه های تاريخي و فرهنگي پتانسیل بسیار مساعدی را براي جذب گردشگران دارد افزود:جاذبه های طبیعی و فرهنگی گردشگری در روستاها، سرمايه بزرگي براي شهرستان است و هرگونه تلاش برای معرفی جاذبه های فرهنگی و طبیعی روستاها و توسعه زیرساخت های گردشگری، نقش موثری در جذب بیشتر توریست و رونق اقتصادي در روستاها دارد.

معاون فني و امور عمراني فرماندار با تأكيد به اينكه مشاركت مردم لازمه توسعه صنعت گردشگري در روستاها مي باشد اظهار داشت: حضور بخش خصوصی و غیردولتی در صنعت گرشگری در کنار بخش دولتی، موجب تسریع در توسعه این بخش می گردد.

امير شاكري فرهنگ والاي روستا و بافت اجتماعي آن را يكي ديگر از جاذبه هاي مهم روستاهاي شهرستان برشمرد.

وي اضافه كرد: برنامه ریزی برای گسترش گردشگری روستایی بر پایه توسعه پایدار اقتصادی در راستای رشد و تعالی جامعه روستایی بسیار موثر است.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، شاكري در پايان با اشاره به در پيش بودن ايام تعطيلات نوروز و حضور مسافران در شهرستان يزد گفت: دهياران مي توانند با پاک‌سازی و زیباسازی معابر، خیابان‌ها و اماکن دیدنی، تهيه بروشور و معرفي جاذبه هاي تاريخي زمينه جذب هر چه بيشتر مسافران و گردشگران را فراهم نمايد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار