امام جمعه نیر هفته کتاب و کتابخوانی را گرامی داشت وگفت: متاسفانه امروز در جامعه کتاب از سبد کالای زندگی مردم حذف شده است .
کد خبر: ۱۲۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۴ 14 November 2015
حجت الاسلام میکائیل مقدسی افزود: متاسفانه فرهنگ کتابخوانی در جامعه ما ضعیف می باشد وبه این مسئله باید توجه جدی واساسی از سوی مردم ودولت صورت گیرد
وی با ابراز انتقاد از عدم فرهنگ سازی و اطلاع رسانی درست در استان برای فرهنگ مطالعه بیان کرد: در استان تبلیغ کتاب و کتاب خوانی ضعیف است.
او گفت: اگر این فرهنگ به درستی در هر جامعه نهادینه شود علاوه بر پیشرفت در زمینه علمی بسیاری از مشکلات و معضلات را هم نخواهیم داشت.
امام جمعه نیر همچنین با انتقاد ازقطع مکرر اینترنت در این شهرستان گفت: اینترنت یکی از وسایل روزمره جامعه کنوی است که متاسفانه در شهرستان نیر مکرر قطع شده و سرعت ان بسیار کند است ومسئولان ذیربط باید به این مسئله توجه جدی داشته باشند واین مشکل را رفع نمایند
حجت الاسلام مقدسی درادامه به توهین اخیر برنامه فیتیله که از صداوسیما پخش شده بود اشاره کرد وبا محکوم کردن پخش این برنامه گفت: خوشبختانه مردم غیور وانقلابی ترک زبان با برخورد شایسته وبجا این عمل زشت را محکوم کردند و مسوولان باید توجه جدی به برنامه های پخش شده در سازمان صداو سیما داشته باشند وبا برخورد جدی با عوامل پخش این برنامه دیگر شاهد توهین به هیچ ملت وقومی در این سازمان نباشیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار