نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: بسیاری از مشکلات اجتماعی در استان ناشی از عدم توجه به قرآن هست.
کد خبر: ۱۲۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱ 14 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در دیدار با اعضای هیئت موسس دانشکده علوم قرآنی مرکز مازندران اظهار کرد: باید تلاش کنیم که دانشکده علوم قرآنی در استان مازندران به خوبی شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم که فعالیت‌های قرآنی در مازندران تقویت شود، هرچه فعالیت قرآنی در استان تقویت شود جامعه از امنیت بیشتری برخوردار است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اعلام اینکه بسیاری از مشکلات اجتماعی در استان ناشی از عدم توجه به قرآن هست، خاطرنشان کرد: از هر فرصتی برای تقویت مبانی قرآنی باید استفاده شود و ایجاد دانشکده قرآنی نیز یک نیاز اساسی و ضروری است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران تاکید کرد: باید از هر ظرفیتی که سبب می‌شود فعالیت قرآنی شکل و قوام خاص پیدا کند، به خوبی استفاده شود.

وی اضافه کرد: با ایجاد دانشکده قرآنی زمینه توسعه فعالیت قرآنی نیز فراهم می‌شود و نیاز است که دانشکده قرآنی به خوبی حمایت و تقویت شود.

امام جمعه ساری با بیان اینکه توسعه فعالیت قرآنی اقدامی ارزشمند است، یادآور شد: در استان با توجه به حضور متعدد گردشگران نیاز است که فعالیت فرهنگی مرتبط با قرآن افزایش پیدا کند.

وی با اعلام اینکه اقدامات قرآنی مورد حمایت مردم قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: استفاده مناسب و به موقع از ظرفیت مردمی برای توسعه فعالیت قرآنی شرط اساسی بوده که نیاز است متولیان به این امر به خوبی توجه کنند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران خطاب به رئیس دانشکده علوم قرآنی آمل یادآور شد: در انتخاب افراد باید دقت‌نظر شود تا افراد هم‌فکر در این زمینه با شما همکار شوند.

وی با اعلام اینکه روش و منش قرآنی اگر در جامعه حاکم شود بسیاری از مشکلات اجتماعی حل و فصل می‌شود، گفت: برای داشتن زندگی سالم نیاز است که از سیره اهل‌بیت الگو بگیریم و مصداق‌های زیادی نیز در این زمینه وجود دارد.

امام جمعه ساری در ادامه با بیان اینکه مازندران استان سیاسی بوده و کار کردن در این استان بسیار سخت است، افزود: مردم مازندران برای فعالیت قرآنی پیش‌گام و پیش‌رو هستند، ولی نیاز است که ظرفیت‌ها به خوبی شناسایی شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار