با حضور 450 نفر
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قوچان گفت: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی در خراسان رضوی با حضور 450 نفر از 25 تا 28 آبان جاری در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 16 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حجت‌الاسلام حبیب‌الله فداکار در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی در خراسان رضوی با حضور 450 نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی به میزبانی شهرستان قوچان از 25 تا 28 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در دو بخش خواهران و برادران در رشته‌های حفظ قرآن مجید، قرائت و ترتیل با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، تصریح کرد: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم افتتاحیه و محل برگزاری مسابقات ویژه برادران در مسجد مهدیه و محل برگزاری مسابقات خواهران در مزار آقانجفی قوچانی تعیین شده است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه قوچان با یادآوری این موضوع که پذیرش از ساعت 13 تا 15 امروز انجام و مراسم افتتاحیه و قرعه‌کشی میان متسابقین پس از نماز مغرب و عشاء اجرا می‌شود، افزود: برای مراسم افتتاحیه از مهمانان ویژه استانی و شهرستانی دعوت به عمل آمده اما سخنران ویژه مراسم حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه خواهند بود.

وی با تأکید بر این مطلب که مراسم اختتامیه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود، بیان کرد: محل برگزاری مراسم اختتامیه مصلای قبای این شهرستان در نظر گرفته شد تا علاوه بر شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن عموم مردم نیز بتوانند حضور پرشوری داشته باشند و سخنران ویژه مراسم نیز حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی دادستان کل کشور خواهند بود.

فداکار با بیان این مطلب که در مراسم افتتاحیه و اختتامیه نیز قرعه‌کشی میان حاضران برای پرداخت کمک هزینه سفر به عتبات عالیات انجام می‌شود، گفت: همزمان با برگزاری این مسابقات برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی در سطح شهرستان از جمله محافل قرآنی در مساجد شهر و روستا و ادارات نیز برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: برنامه زمان‌بندی مسابقات از ساعت 8 تا 11 صبح، 15 تا نماز مغرب و عشا و پس از آن تا ساعت 21 بوده که عموم مردم نیز می‌توانند در مسجد مهدیه ویژه برادران و مزار آقانجفی ویژه خواهران از نزدیک مسابقات را مشاهده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار