یک هیئت متشکل از تعدادی از سرمایه‌گذاران چینی در سفری 3 روزه، از 7 فرصت سرمایه‌گذاری در استان آذربایجان‌غربی بازدید کرد.
کد خبر: ۱۳۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷ 27 November 2015

تابناک آذربایجان غربی : هیئت سرمایه‌گذار چینی در سه روز اخیر ضمن بازدید از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی در حوزه‌های مسکن، راه آهن، معدن، خودروسازی، ماین آلات کشاورزی، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با مدیران بازرگانی، تجاری و بخش خصوصی این استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

این هیئت با هدف اجرایی‌سازی توافقات انجام شده در همایش سرمایه‌گذاری شهر «چن دو» که چندی پیش برگزار شده بود به آذربایجان غربی سفر کرده است.

هیئت سرمایه‌گذاری چینی امروز در آخرین روز از سفر خود با استاندار آذربایجان غربی دیدار و گفت‌وگو کرد.

قربانعلی سعادت در این دیدار با برشماری مزیت‌های فراوان آذربایجان غربی برای جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی اظهار داشت: هم‌اینک بسترهای حمل و نقل ریلی و هوایی در این منطقه فراهم شده و وجود نیروی انسانی کافی و آماده‌بودن طرح‌های توجیهی فراوان می‌تواند منجر به آغاز سریع سرمایه‌گذاری‌های خارجی شود.

وی افزود: آذربایجان‌غربی در حوزه‌های مختلف صنعتی، معدنی، گردشگری، تولیدی، کشاورزی و انرژی دارای ظرفیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری دارد و علاوه بر آن وجود منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو و منطقه ویژه اقتصادی سلماس از دیگر مزیت‌های سرمایه‌گذاری در این استان است.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار