مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت:
تا پایان سال جاری چهار طرح ورزشی در این استان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۴۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 09 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: تا پایان سال جاری چهار طرح ورزشی در این استان به بهره برداری می رسد.
بهروز حیدرزاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از اولویت های ورزات ورزش و جوانان، تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی است و در این زمینه اقدامات زیادی به منظور توسعه زیرساخت های ورزشی استان صورت گرفته و طرح های مهمی نیز در دست اجرا است.
وی افزود: پروژه هایی چون زمین فوتبال چمن گنجوان با 98 درصد، زمین چمن مصنوعی بخش چوار 70، استخر آبدانان 98 و سالن چم کبود آبدانان نیز با پیشرفت 75 درصدی از جمله طرح هایی هستند که تلاش می شود تا پایان سال جاری به بهره برداری برسند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام تاکید کرد: برای تکمیل این طرح ها 16 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که تاکنون 50 درصد از این میزان تخصیص یافته است.
حیدرزاده گفت: در مجموع 28 پروژه نیمه تمام ورزشی با پیشرفت فیزیکی 25 تا 98 درصدی در این استان وجود دارد که در تلاش هستیم هر چه زودتر برخی از این پروژه ها به بهره برداری برسند.
اکنون 705 فضای ورزشی دولتی و 215 مکان ورزشی خصوصی در استان ایلام وجود دارد.
100 هزار نفر از جمعیت 585 هزار نفری استان ایلام در قالب ورزشکاران سازمان یافته و سازمان نیافته از فضاها و اماکن ورزشی استفاده می کنند که از این تعداد، 30 هزار نفر به صورت سازمان یافته در رشته های مختلف فعالیت ورزشی مستمر دارند./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار