مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: با اجرای طرح جهادی، تلفات برق در این استان به ۲.۱۲ درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۱۴۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵ 14 December 2015
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: با اجرای طرح جهادی، تلفات برق در این استان به ۲.۱۲ درصد کاهش یافت.

علیمراد مرادی‌مجد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: در آغاز طرح جهادی تلفات برق شرکت توزیع نیروی برق استان 22 درصد بود که در فاز نخست اجرای این طرح تلفات به 2.12  درصد کاهش یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بیان کرد: این شرکت قبل از اجرای طرح جهادی کاهش تلفات برق، رتبه 35 و با اجرای طرح مذکور در بین دیگر شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور با 10 پله صعود به رتبه 25 ارتقا یافت.

مرادی‌مجد با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در زمینه کاهش تلفات برق در سطح کشور رتبه پنجم را کسب کرده است، افزود: عملکرد این شرکت پس از تحقق اهداف برآورد شده 8.95 درصد بوده که در این زمینه رتبه 14 از آن این شرکت شده است.

وی اظهار کرد: با اجرای طرح های فنی در زمینه کاهش تلفات برق و تعیین اهداف جدید برای ارتقا رتبه و کسب جایگاه مناسب نسبت به دیگر شرکت‌های توزیع نیروی برق به مشارکت و همکاری بیشتر نیاز است.

مرادی‌مجد بیشترین مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه را با 56 درصد مربوط به بخش عمومی دانست و عنوان کرد: برنامه وصول 100 درصدی مطالبات امسال و 50 درصدی مطالبات سال گذشته به عنوان هدف‌گذاری امسال هم اکنون در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بیان کرد: سال گذشته بدهی مشترکان شرکت توزیع 64 میلیارد تومان بوده که افزایش این بدهی منجر به کاهش توانایی شرکت در رفع نیازهای درون و برون سازمانی شده است.

وی با بیان اینکه در شش ماه امسال مصرف برق 19 درصد افزایش یافته است، افزود: در این مدت یک میلیارد و 600 میلیون کیلو وات ساعت انرژی توسط مشترکان مصرف شد در حالی که این مصرف در مدت مشابه سال گذشته یک میلیارد و 350 میلیون کیلو وات ساعت بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار