مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، گفت: تصمیمات کمیته مشاغل سخت و زیان‌آور این استان با حفظ تداوم فعالیت واحدهای تولیدی اتخاذ می‌شود.
کد خبر: ۱۵۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 27 December 2015
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، گفت: تصمیمات کمیته مشاغل سخت و زیان‌آور این استان با حفظ تداوم فعالیت واحدهای تولیدی اتخاذ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، داود یاوری در نشستی با شرکای اجتماعی اظهار داشت: نمایندگانی از تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در کمیته‌های تخصصی، فنی و اجرایی به عنوان عضو کارگروه کارگر، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با ارائه راهکارهایی در رفع مشکلات بخش کارگری و کارفرمایی تلاش می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت‌های تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بخش تعاون گفت: این تشکل‌ها قبل از انقلاب، در دوران هشت سال دفاع مقدس و هم اکنون در زمینه‌های سازندگی و اقتصادی فعالیت‌های چشمگیری داشته‌اند.

یاوری با بیان اینکه خیلی از قشر کارگری و کارفرمایی عضو کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری هستند، افزود: این عضویت و آگاهی از تصمیمات مسئولان استانی سبب تعامل، همدلی، همگامی و توسعه بیش از پیش تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان کرمانشاه شده است.

وی با اشاره به تصمیم‌گیری‌های کمیته مشاغل سخت و زیان‌آور گفت: تصمیم‌‌گیرهای مشترک این کمیته با در نظر گرفتن تداوم حیات واحدهای تولیدی اتخاذ می‌شود با توجه به اینکه 20 درصد از اختلاف‌های کارگری و کارفرمایی در استان کرمانشاه با روحیه سازش و همدلی حل می‌شود.

مسئول تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تشکل‌های مذکور دارای هفت آیتم است، اظهار کرد: در 9 ماهه امسال شش آیتم از جمله تأسیس انجمن‌های صنفی کارگری، کارفرمایی و نمایندگی کارگر در کارگاه‌ها محقق شده است.

جلیلیان بیان کرد: در مجموع طی 9 ماه امسال 39 تشکل کارگری و کارفرمایی دارای اعتبار برای تسهیل و تسریع در امور مربوطه ایجاد شده با توجه به اینکه این تشکل شامل انجمن صنفی کارگری، کارفرمایی، شورای اسلامی و نمایندگی است.

وی با بیان اینکه جایگاه استان کرمانشاه نسبت به استان‌های هم‌جوار در تأسیس تشکل‌ها قابل تأمل است، افزود: از ابتدای امسال تاکنون 84 انتخابات برگزار شده و برای ارتقا کیفیت امورات مربوطه 20 جلسه با تشکل‌های بخش‌های مختلف و همچنین بخش تعاون برگزار شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار