شرایط نامناسب جوی مانع فرود هواپیمای حامل دختر امام شد
دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین آذربایجان غربی با حضور استاندار، فرماندار و جمعی از مسئولین استان و اقشار مختلف مردم برگزار گردید.
کد خبر: ۱۵۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 29 December 2015
همزمان با میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و ولادت فرخنده امام صادق (ع) و در آخرین روز از هفته وحدت ، دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین آذربایجان غربی با حضور استاندار، فرماندار و جمعی از مسئولین استان و اقشار مختلف مردم برگزار گردید.
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، دکتر زهرا مصطفوی دختر بزرگوار حضرت امام خمینی(ره) و رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین که به علت شرایط جوی، هواپیای حامل وی نتوانست در باند فرودگاه ارومیه بر زمین نشسته و به آئین افتتاح برسد، پس از برگشت به تهران پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

خواهران و برادران، سروران و فرهیختگان گرامی

سلام علیکم

در ابتدا سالروز ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و همچنین میلاد با سعادت حضرت امام جعفر صادق(ع) را خدمت شما عرض تبریک و تهنیت دارم. بسیار مشتاق بودم در این روز فرخنده و مبارک در کنار شما و در جمع شما حاضر باشم ، لیکن به واسطه نامساعد بودن وضعیت جوی، این امکان فراهم نشد که در محضر شما عزیزان حضور یابم.

از اینجا مراتب سپاس و قدردانی خود را نسبت به ابراز محبت شما بزرگواران که قدم رنجه کردید و به ما منت گذاشتید و در مراسم افتتاحیه نمایندگی جمعیت دفاع از ملت فلسطین دفتر استان آذربایجان غربی حضور یافتید، اعلام می نمایم. امیدوارم به مناسبت چنین روز فرخنده ای در هیچ کجای دنیای اسلام مصیبتی برای مسلمانان وجود نداشته باشد، اما با توجه به دسیسه ها و توطئه های استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی، همانگونه که مطلعید ملت های مسلمان از جمله  ملت مظلوم فلسطین و سوریه گرفتار مصیبتی بزرگ شده اند؛ برماست به عنوان یک مسلمان، ندای «یاللمسلمین» مسلمانان منطقه از جمله ملت فلسطین را لبیک گفته و در جهت افشای این توطئه ها، که هدفی جز نابودی تمدن اسلامی و مسلمانان ندارد، اقدام نمائیم.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین در راستای اهداف و مأموریتهای خود مبنی بر نشر معارف فلسطین و قدس ، به عنوان قبله اول مسلمانان، که در اشغال صهیونیستها گرفتار آمده است، بنا دارد به وظیفه انسانی و اسلامی خود در این شرایط حساس عمل نموده و به نشر این معارف و افشای توطئه ها علیه دنیای اسلام مبادرت نماید.

از این رو پس از 16 سال فعالیت در عرصه های داخلی و خارجی، با افتخار، ایجاد اولین نمایندگی خود را در استان آذربایجان غربی اعلام می نماید و از یکایک شما سروران و فرهیختگان استان تقاضای همراهی دارد.

در پایان، یکبار دیگر، فرخنده سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام ششم(ع) را به شما تبریک می گویم و شما را به خداوند منان می سپارم.

امیدوارم در فرصتی مناسب تر در خدمت شما بزرگواران باشم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

زهرا مصطفوی الخمینی

رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین

8 دی ماه 1394


گفتنی است در انتهای این مراسم طی حکمی از طرف دکتر زهرا مصطفوی ، رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین ، دکتر حمید منصورفر به عنوان دبیر اجرائی دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی منصوب شد.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار