معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی:توانمندسازی مهم‌ترین راهبرد اساسی برای حفظ جایگاه خانواده‌های نیازمند است
کد خبر: ۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹ 28 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علیرضا رادفر در جلسه‌ی کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان که در سالن جلسات طبقه همکف استانداری ترتیب یافت، اظهار کرد: بحث خودکفایی و توانمندسازی مهم‌ترین راهبرد اساسی و ارزشمند برای حفظ حرمت، شأن و جایگاه خانواده‌های نیازمند است.

وی ادامه داد: علاوه‌بر توانمندسازی‌های کمیته‌ی امداد، کمک دولت برای خانواده‌هایی که توان خودکفایی در جامعه را ندارند بسیار ضروری بوده و با این اقدام حرمت و شأن خانواده حفظ می‌شود.

رادفر با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد دولتی در کاهش مشکلات نیازمندان فعالیت‌های مختلفی دارند، خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردمی بر اساس اساسنامه و مجوزی که دریافت می‌کنند مجاز به فعالیت در چارچوب تعیین شده هستند.

وی ادامه داد: فعالیت سازمان‌های مردمی در فرمانداری‌ها و استانداری‌ها توسط هیئت‌های نظارت بررسی شده است، و در پایان هرسال این سازمان‌ها موظف به ارائه گزارش مالی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: دهه فجر می‌تواند فرصتی برای تبیین چرایی وقوع انقلاب و اهداف حضرت امام(ره) در این راه، باشد.

با وضعیت اقتصادی بوجود آمده در کل کشور که سهم استان ما از این وضعیت اقتصادی کمی بیش از سایر مناطق است ،خانواده های بیشتری به توانمند سازی و کمک نهادهای دولتی و غیر دولتی چشم دوخته اند.باور کنید که جلسات تشریفاتی پاسخ گوی این مشکلات نیست.

ای کاش مسئولین روزی از روزها ،شخصا در نقاط مختلف شهر حضور پیدا میکردند و با خانواده های مختلف با طبقات و درآمدهای مختلف نشست و برخواست میکردند و یا یکی از این جلسات پربار خود را در کنار یکی از محله های کم بضاعت برگزار میکردند . شاید با مشکلات از نوع پوست و گوشت خود لمس میکردند و شاید راهکارهای عملی برای این مردم ایران زمین پیاده میکردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار