عضو شورای شهر اسلامی ارومیه از احداث شهربازی مدرن ارومیه با اختصاص اعتبار 23 میلیارد تومانی خبر داد.
کد خبر: ۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۸ 29 January 2015

به نوشته تابناک به نقل از ایسنا،حسین بخشایشی اظهار کرد: عملیات اجرایی شهربازی مدرن ارومیه در منطقه‌ی دهکده‌ی ساحلی «چی‌چست» و شهرک گلمان تا پایان سال 94 انجام و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: طی هماهنگی‌های انجام شده با بخش خصوصی تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر راه‌اندازی شهربازی مدرن در شهرستان ارومیه امضا شده و عملیات اجرایی این طرح با اعتباری بیش از 23 میلیارد تومان تا پایان سال 94 به پایان می‌رسد.

بخشایشی با اشاره به امکانات رفاهی دهکده ساحلی «چی‌چست» افزود: احداث شهربازی مدرن در منطقه‌ی دهکده‌ی ساحلی «چی‌چست» مناسب است.

وی خاطر نشان کرد: بخشی از شهربازی را برای موج‌های آبی اختصاص داده‌ایم و با توجه به این‌که استخرهای جدید بر عهده‌ی بخش خصوصی است، در این بخش نیازمند کمک سرمایه‌گذاران هستیم.

میگویند معادلات ریاضی سخت ات و برای حل آنها باید زیاد فکر کرد. اما بعضی مواقع مسائلی پیش می آید که فکر و ذهن آدم اصلا کار نمیکند و هیچ علائم حیات از خود صادر نمیکند.این هم از آن موضوعات است.

در حالیکه شهر بازی ارومیه مدتهاست بسته شده و صاحب آن به کار یدی مشغول است و تمامی دستگاههای آن در حال خاک خوردن میباشد و هیچ کسی به فکر احیای آن نیست.مسئولی با شعف فراوان از ساخت شهر بازی مدرن دیگری سخن می راند.به نظر میرسد این هم پس از مدتی به بلای شهر بازی اولی گرفتار شود.بجای پاک کردن صورت مسئله به فکر چاره باشیم بهتر است.

از طرف دیگر شهر بازی قدیمی در منطقه ایی از شهر قرار دارد که هر کسی امکان دسترسی به آن را دارد اما دهکده چی چست محل هرکسی نیست و کمی از ما بهترون  به آنجا رفت و دارند. این یعنی تعداد زیادی از  بچه های همین شهر روی شهربازی را نخواهند دید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار