امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در استان؛
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: آل سعود صرفا در راستای همان سیاست حماقت‌بار شیعه ستیزی دست به جنایت بزرگ اعدام شیخ نمر زد.
کد خبر: ۱۵۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷ 02 January 2016

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان ضمن محکومیت عاملان شهادت شیخ نمر روحانی مبارز شیعه، اظهار کرد: در دولت سعودی و دولت شیخ در عربستان دو تفکر آل‌سعود و آل‌شیخ حاکم است، آل شیخ وهابی‌های تندروی تکفیری هستند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: در نوع مدیریت عربستان تفکر آل‌شیخ حاکم است که امروز شاهد هستیم که در جهان اسلام با تفکر تند افراطی وهابیتی یک هجمه شیعه‌ستیزی به وجود آمده و نمونه آن ماجرای نیجریه و شیخ زکاکی و امروز شهادت شیخ نمر نمونه دیگر آن در عربستان است.

وی ادامه داد: دولت سعودی نسبت به این شیخ بزرگوار چیزی به عنوان جرم که او علیه حکومت توطئه‌ای داشته باشد، تحریکاتی انجام داده باشد و گروهی را علیه حکومت بسیح کند در دست ندارد.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: آل سعود صرفا در راستای همان سیاست حماقت بار شیعه ستیزی این حماقت را مرتکب شده‌اند و این نشانه عدم استقلال فکری آل‌سعود در برابر فتنه انگیزی آل‌شیخ است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم آل‌شیخ سر عقل بیایند و بیش از این تیشه به ریشه خود نزنند چون این جنایات در نهایت بی‌جواب نخواهند ماند.

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: همان تعبیری که مقام رهبری در ماجرای جانباختگان منا در نوشهر در مراسم تحلیف سردوشی نیروهای دریایی فرمودند که یک روزی کاسه صبر لبریز می‌شود و پاسخ این نوع جنایات آل‌سعود محکم به آنها داده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار