کد خبر: ۱۵۶۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 03 January 2016


جلسه بررسی مسایل و مشکلات شرکت های دانش بنیان استانبا حضوراستاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، مهندس سعادت در جلسه هم اندیشی رفع مشکلات و مسایل پیرامون شرکت های دانش بنیان و فن آور استان افرود: شرکت های دانش بنیان پرچمداران توسعه کشور بوده و به سبب تولید علم و فن آوری های خود بهترین گزینه برای ایجاد اشتغال برای جوانان هستند.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر فرآهم سازی زیرساختهای لازم برای ساماندهی پارک علم و فن آوری آذربایجان غربی، گفت: زیرساخت های لازم را با جدیت برای ساماندهی و توسعه پارک علم و فن آوری ارومیه جهت تسهیل فعالیت شرکت های دانش بنیان و فن آور مستقر در این پارک فراهم می کنیم.

وی ادامه داد: برای رفع مشکلات استان باید به سوی اسفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان حرکت کنیم که لازمه این امر حمایت از ایده ها و پژوهش های فناوران، صنعتگران و نخبگان است.

سعادت افزود: امروز بخش خصوصی، سرمایه گذاران و کارآفرینان به عنوان جهادگران اقتصادی نقش بسزایی را در اصلاح مسیر توسعه کشور ایفا می کنند و لازم است از توانمندی و ظرفیت های این بخش، به شکل صحیح استفاده شود.

استاندار آذربایجان غربی فعالیت شرکت های دانش بنیان برای ایجاد فرصت های جدید اشتغال برای فارغ التحصیلان رشته های مختلف دانشگاهی را ضروری دانست و گفت: امیدواریم با حمایت دولت از این شرکت ها ظرفیت های بالقوه نیروی انسانی در استان به بالفعل تبدیل شود.

رییس دانشگاه ارومیه، رییس پارک علم و فن آوری و چند تن از مدیران شرکت های دانش بنیان در ادامه نشست به ارائه گزارش و بیان مشکلات خود در زمینه های مختلف پرداختند.

شرکتهای دانش بنیان در این جلسه با اهدای لوحی به استاندار آذربایجان غربی از زحمات و حمایت های وی در خصوص ترویج و توسعه فعالیتهای شرکتهای دانش بنیان قدردانی کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار