تازه های پلیسی
این تازه های پلیسی را محموله های قاچاق میلیاردی و جرائم اینترنتی تشکیل می دهند.باشد که با این همه مصداق،مردم در فضای مجازی حواس خود را بیشتر جمع کنند./مزاحمت پسر 19 ساله برای زن 49 ساله/دستگیری زن و شوهری که با شربت خواب آور سرقت کردند/توقیف محموله میلیاردی آناناس و زیتون/کشف محموله قاچاق میلیاردی رینگ اسپورت/اغفال زنان و دختران در کانال تلگرام
کد خبر: ۱۵۷۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 04 January 2016
به گزارش تابناک فارس:این تازه های پلیسی را محموله های قاچاق میلیاردی و جرائم اینترنتی تشکیل می دهند.باشد که با این همه مصداق،مردم در فضای مجازی حواس خود را بیشتر جمع کنند.

مزاحمت پسر 19 ساله برای زن 49 ساله

زن 49 ساله کارمند یکی از ادارات دولتی فسا به پلیس فتا مراجعه و با نگرانی در مورد ایجاد مزاحمت اینترنتی توسط یک جوان اعلام شکایت کرد.
فرمانده پلیس فتا در شهرستان فسا گفت: کارشناسان پلیس فتا در تحقیقات خود متوجه شدند مزاحم اقدام به تهدید و ارسال تصاویر غیراخلاقی بسیاری برای این زن کرده است.
وی افزود: این زن در اظهارات خود عنوان کرد که مزاحم اینترنتی پیش‌ از این برای مشاوره به وی مراجعه و خود را ساکن شیراز معرفی کرده است.
شیبانیان گفت: در بررسی‌های فنی انجام‌شده توسط کارشناسان پلیس فتا این مجرم در فسا شناسایی و احضار شد. وی خاطرنشان کرد: این پسر 19 ساله و دانش‌آموز یکی از مدارس فسا است که علاوه بر ایجاد مزاحمت برای این زن برای افراد دیگری نیز ایجاد مزاحمت کرده بود.
 فرمانده پلیس فسا در این مورد هشدار داد: استفاده از شبکه‌های اجتماعی کاربران را با تصور مخفی بودن، ترغیب به انجام اعمالی مجرمانه از این نوع می‌‌کند، از این‌رو لازم است کاربران شبکه‌های اجتماعی دقت عمل به خرج داده و در این فضا با دقت وارد شوند و هیچ‌گاه با تصور این‌که شناسایی نخواهند شد مرتکب اعمال مجرمانه نشوند.

اغفال زنان و دختران در کانال تلگرام
رئیس پلیس فتا فارس از بازداشت فردی خبر داد که با راه‌اندازی گروه در شبکه اجتماعی تلگرام با عنوان «ارتباطات سالم زناشویی» اقدام به اغفال زنان و دختران می‌کرد.
سرهنگ سید موسی حسینی اظهار کرد: چندی پیش خانمی با مراجعه به پلیس فتا فارس ادعا کرد که در پی اختلاف با همسرم به دنبال مشاور و حل مشکلات شخصی و خانوادگی خود بودم که در شبکه اجتماعی تلگرام توسط یکی از دوستانم لینک گروه ارتباطات سالم زناشویی  شدم.
وی ادامه داد: این خانم جوان پس از ورود به این گروه و دیدن مطالب آموزشی زناشویی مشکل خود را بیان و بلافاصله گرداننده گروه شروع به راهنمایی و مشاوره می‌‌کند؛ اما داستان به اینجا ختم نمی‌شود و پس از مدتی دایرکننده گروه شروع به ارسال پیام‌ها و مطالب نامربوط در گفت‌وگوی خصوصی باهدف برقراری ارتباط می‌کند که این خانم جوان بلافاصله موضوع را به پلیس فتا گزارش و پرونده در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: پس از بازداشت متهم و در پی بررسی‌های فنی کارشناسان این پلیس مشخص شد وی هیچ‌گونه تحصیلات و با پیشینه‌ای در زمینه مشاوره نداشته و در چند مورد به بهانه راهنمایی و مشاوره خانواده اقدام به اغفال زنان و دختران کرده است.
حسینی ضمن تأکید بر گمنامی کاربران در فضای مجازی و سواستفاده برخی افراد فرصت‌طلب در این فضا، از شهروندان درخواست کرد، در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به دنبال رفع مشکلات شخصی و خانوادگی خود نباشند چراکه ناشناس بودن مخاطبان زمینه را برای طعمه قرار گرفتن آنان فراهم می‌کند.

دستگیری زن و شوهری که با شربت خواب آور سرقت کردند
فرمانده انتظامی شهرستان شيراز از دستگيری سارقانی خبر داد كه با دادن شربت خواب آور به يكی از بستگان خود از وی سرقت كرده بودند.
سرهنگ "يوسف ملك زاده" گفت: يكي از شهروندان به ماموران کلانتری "14 مدرس" شيراز مراجعه و اظهار كرد شب گذشته به منزل يكي از بستگانش رفته و آن زن و شوهر به وي شربتي داده اند كه حاوي مواد خواب آور و بيهوشي بود و صبح كه به هوش آمدم متوجه شده مبلغ 33 ميليون و 500 هزار ريال وجه نقد، شناسنامه، كارت شناسايي، يك دستگاه تلفن همراه از وی سرقت كرده اند.
وی اظهار كرد: آن دو سارق به بهانه خريد صبحانه از خانه بيرون و سپس متواری مي شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان "شيراز گفت: با اقدام به موقع ماموران، سرنخ هايی از محل اختفاء متهمان بدست آمد و اين زن و شوهر سارق دستگير و در بررسي ها مشخص شد، شوهر اين زن به نام "م – الف" طي حكم جلب صادره از شعبه ۱۱ اجراي احكام كيفري شيراز به علت سرقت مسلحانه تحت تعقيب بوده است.

توقیف محموله میلیاردی آناناس و زیتون
رئيس پليس آگاهي استان فارس از توقيف يك كاميون حامل آناناس و زيتون قاچاق به ارزش يك ميليارد و 500 ميليون ريال در فارس خبر داد.

کشف محموله قاچاق میلیاردی رینگ اسپورت
فرمانده انتظامي شهرستان "ممسني" استان فارس از كشف محموله قاچاق با ارزشي بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ "محمد عبادی نژاد" گفت: مأموران دايره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي شهرستان در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا و هنگام گشت زني در محور "ممسني" به سمت "رستم" به يک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف كردند.
وي ادامه داد: مأموران در بررسي هاي انجام شده دريافتند كه اين خودرو حامل 2 هزار و 271 حلقه رینگ اسپورت خودرو خارجي است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار