هشدار حامیان جوان دولت اسلامی به دولتمردان ؛
حامیان جوان دولت اسلامی خراسان رضوی ضمن محکومیت جنایت سفاکانه آل سعود در شهادت شیخ آیت الله نمر، ریشه وقایع اخیر را ضعف و عدم اقتدار دستگاه دیپلماسی در پاسخگویی به اهانتهای مکرر و جنایات رژیم سعودی در یک سال اخیر دانسته و به دولت مردان توصیه کرد مبادا اقتدار نظام اسلامی فدای غرض ورزی ها و منافع طلبی های سیاسی و جناحی گردد.
کد خبر: ۱۵۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۰ 07 January 2016
اصل بیانیه این تشکل مردمی به شرح زیر است :

بسمه تعالی

باردیگر دست‌های شیطانی اهریمن از آستین رژیم سفاک و خوناشام آل سعود بیرون آمده و یکی از بزرگترین انسان‌های آزادی‌خواه و مجاهد نستوه را به شهادت رساند و برگی دیگر از جنایت‌های تاریخ را در بلندای تاریخ به نام منحوس خود ثبت نمود.

رژیم طاغوتی و ظالم آل سعود با اعدام وحشیانه و غیر انسانی آیت الله نمرباقرالنمر چهره واقعی خود را نمایان ساخت، این اقدام وحشیانه بار دیگر حافظه تاریخی مسلمانان را زنده نمود و حوادث تلخ کشتار مظلومانه مسلمانان جهان را زنده کرد.

آیت الله نمرباقرالنمر که عمر خود را در راه مجاهدت فی سبیل الله و گسترش معارف اهل بیت پیامبر اسلام(ص) صرف نظر نمود و با شهادت مظلومانه خود مصیبت روز عاشورا را برای تمامی پیروان مکتب حقه اهل بیت زنده نمود.

از آنجا که خاصیت خون شهید همیشه باعث جوشش، قیام و خیزش می‌شود، چنانکه میبینیم هنوز خون اباعبدالله پس از 1400 و اندی سال همچنان باعث پیدای جنبش‌ها و انقلاب‌هایی در میان مسلمین جهان می‌شود، و چه بسا در میان آزادی‌خواهان جهان با هر دین و مکتبی به راه و خون امام حسین (ع) تصدی نمود و علیه ظالمان و جهان‌خواران الم مخالفت برافراشته و هرچه خون جوانان بیشتر ریخته شود، روشنگری در عالم علیه ظلم و ستم و ایستادگی مردم بیشتر می‌شود.

همچنانکه  در عربستان این خون‌ها ریخته شده باعث خیزش و قیام مردم ستمدیده این دیار شده و با امید به خدا این جنبش‌ها و قیام شیعیان در این سرزمین انتقام سختی ار آل سعود منفور گرفته و در تمامی جهان منافع این آل خائن به خطر می‌افتد و باعث می‌شود هرچه بیشتر و زودتر این خاندان منحوس سقوط کرده و از صحنه روزگار محو می‌شوند ان شاالله.

حامیان جوان دولت اسلامی خراسان رضوی ضمن محکومیت این جنایت سفاکانه آل سعود؛ ریشه وقایع اخیر را ضعف و عدم اقتدار دستگاه دیپلماسی در پاسخگویی به اهانتهای مکرر و جنایات رژیم سعودی در یک سال اخیر دانسته و به دولت مردان محترم توصیه می شود مبادا اقتدار نظام اسلامی فدای غرض ورزی ها و منافع طلبی های سیاسی و جناحی گردد زیرا که هر نوع دستاوردی در حوزه بین الملل در سایه سر بلندی و اقتدار جمهوری اسلامی به دست خواهد آمد و به طور قطع با برخوردهای منفعلانه نمی توان به پاسپورت ایرانی اعتبار مضاعف بخشید هر چند که ایران و ایرانی همیشه عزتمند و شرافتمند در طول تاریخ بوده و خواهد بود.

در پایان شهادت آیت الله نمرباقرالنمر را به خدمت امام زمان عجج الله تعالی فرج شریف و نائب بر حقش امام خامنه‌ای و جهان اسلام بالاخص ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

حامیان جوان دولت اسلامی خراسان رضوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار