کشف انواع محموله های قاچاق،از تریاک و دارو تا برنج و هشدار پلیس به اراذل و اوباش و مرگ دو موتورسوار به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی؛در تازه های پلیسی استان.
کد خبر: ۱۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰ 24 March 2015
کشف 21 تن برنج قاچاق در فراشبند
ماموران انتظامی فراشبند امروز 21 تن برنج قاچاق کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی فراشبند گفت : این محموله بدون اسناد گمرگی از داخل یکدستگاه تریلر کشف و خودرو نیز توقیف شد.
سرهنگ اسلامی افزود: ارزش ریالی این محموله بیش از یک میلیارد و 50 میلیون ریال برآورد شده است.
کشف بیش از ۵۶ هزار قلم داروی غیرمجاز در شیراز
رئیس اداره اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری سه توزیع‌کننده داروی غیرمجاز و کشف۵۶ هزار و ۷۶۵ قلم انواع دارو از آنها خبر داد.

سرهنگ خدابخش اکبری اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی در صنوف، با انجام کارهای اطلاعاتی چند انبار را که به محل دپوی داروهای غیر مجاز تبدیل شده بود، شناسایی کردند.

وی گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضایی ضمن بازدید از 5 انبار واقع در خیابان "انوری" شیراز، موفق شدند مقدار 56 هزار و 765 قلم انواع داروی غیر مجاز را کشف کنند.

رئیس اداره اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: در این رابطه سه قاچاقچی داروی غیر مجاز نیز شناسایی و دستگیر شدند.

برخورد با ارازل و اوباش در دستور کار پلیس فارس

سرهنگ ناصر کشاورز با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برقراری هرچه بیشتر امنیت شهروندان و مسافران نوروزی، ماموران پلیس فارس ضمن شناسایی نقاط آلوده در استان،‌ با افرادی که درصدد ایجاد مزاحمت و اخلال در نظم، ‌امنیت و آرامش مردم باشند با قاطعیت برخورد می‌کنند.

وی گفت: در این راستا روز گذشته ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان فارس با حضور در چند نقطه تفریحی و تفرجگاهی در شیراز که از نقاط پر تردد میهمانان نوروزی بود، اقدام به پاکسازی آن مناطق کردند.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: در این خصوص 4 نفر که با ایجاد مزاحمت برای شهروندان و مهمانان نوروزی، موجبات نارضایتی آنان را فراهم کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ کشاورز با بیان اینکه این اقدام سبب رضایت و خشنودی شهروندان و همچنین مهمانان نوروزی و تقدیر آنان از عملکرد پلیس شد، خاطر نشان کرد: برخورد با ارازل و اوباش، مخلان نظم،‌ امنیت و آرامش مردم، در دستور کار پلیس فارس قرار دارد.

کشف 4 کیلو تریاک از یک دستگاه خودرو پراید در شهرستان مهر

سرهنگ مسعود ظهرابی در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان مهر در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر،‌ هنگام کنترل خودروهای عبوری در اطراف آن شهرستان با استفاده از سگ‌های موادیاب، یک دستگاه خودرو حامل موادمخدر را شناسایی کردند.

وی افزود: این خودرو پراید در محور مهر به عسلویه در تنگ فاریاب متوقف و در بازرسی از آن مقدار 4 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر خاطر نشان کرد: راننده خودرو به نام "الف – ح" و سرنشین آن به نام "ح – ص" توسط ماموران دستگیر و تحقیقات از آنها آغاز شده است.

مرگ دو موتورسوار به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی در جاده‌های فارس

عدم استفاده از کلاه ایمنی منجر به فوت دو موتورسوار در دو صحنه تصادف، در استان فارس شد.‌

یک دستگاه خودرو وانت نیسان در یکی از خیابان‌های شهرستان کازرون استان فارس، با یک دستگاه موتورسیکلت با دو نفر راکب و ترک‌نشین برخورد کردند که در این حادثه راکب موتورسیکت فوت و ترک‌نشین آن مصدوم شد.

در شهرستان داراب نیز بر اثر وقوع تصادف بین یک دستگاه خودرو سمند با یک دستگاه موتورسیکلت، در سه راهی "دهخیر" واقع در اطراف آن شهرستان، راکب موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

عدم استفاده از کلاه ایمنی توسط موتورسواران در این دو حادثه سبب مرگ آنان شد.

برچسب ها: حوادث ، پلیس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار