یک متخصص برنامه ریزی و بودجه:
محمد مهدی برادران اظهار تاسف کرد: اصلاح نظام برنامه ریزی و نظام بودجه ریزی کشور مغفول مانده و در اولویت جدی دولت و مجلس نیست و این در حالیست که مقام معظم رهبری مشکل اصلی کشور را ضعف مدیریت می‌دانند .
کد خبر: ۱۶۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 25 January 2016
به گزارش تابناک رضوی ، محمد مهدی برادران در کانال پویش  تحول و پیشرفت اسلامی نوشت : بررسی برنامه توسعه کشور و بودجه سال آینده ، همزمان با ایام انتخابات ، وضعیت عدم تحقق برنامه های گذشته کشور در بیست و پنج سال گذشته و انحراف از بودجه های مصوب را تشدید خواهد نمود .

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار سابق مشهد پژمان، افزوده است: انتظار از همه مسئولان ، توجه به رفع مشکلات مدیریتی و اقتصادی کشور با اتکا به کار کارشناسی دقیق علمی و توجه به دیدگاه های صاحبنظران و متخصیصین ، برای برون رفت از رکود اقتصادی موجود و تسهیل تولید و ایجاد اشتغال است . 

وی درباره سهم استان خراسان رضوی متناسب با جمعیت و وسعت و موقعیت تاکید کرده است: می بایست بیش از هشت در صد بودجه کل کشور باشد . که در برخی از ردیف های بودجه نیازمند رشد صد در صدی است . 

عدم توجه جدی به موضوع زیارت ، مشهد 2017 و حاشیه شهر مشهد و پروژه های ناتمام از نقاط ضعف بودجه است .

به گفته برادران ، پس از  گذشت یازده سال از ابلاغ سیاست مقام معظم رهبری در ضرورت  تغییر نظام بودجه ریزی کشور از بودجه هزینه ای به بودجه بر مبنا عملکرد ، هنوز فرمان ایشان اجرایی نشده است . 

غفلت از اصلاح نظام برنامه و بودجه کشور
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار